Πώς η Google ξέρει σε 5 λεπτά αν ένας νέος υπάλληλος θα «πάει μπροστά»- Τα 5 μυστικά
ΕΛΛΑΔΑΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΣΜΟΣΠΟΙΚΙΛΗΣ ΥΛΗΣ 16 Νοεμβρίου 2021 fonisalaminas
Παραδόξως, η διαφορά έγκειται στο τι κάνει ο διευθυντής – όχι ο υπάλληλος
Σε μια εταιρία, η ικανότητα εντοπισμού ταλέντων είναι σχεδόν εξίσου σημαντική με την ικανότητα ανάπτυξής τους. Γιατί, όμως, ορισμένοι νέοι υπάλληλοι εγκλιματίζονται γρηγορότερα από άλλους;
Είναι μια καλή ερώτηση, που η Google ξόδεψε αρκετό χρόνο προσπαθώντας να απαντήσει. Κατόπιν σειράς ερευνών και πειραμάτων, ανέπτυξε μια λίστα με πέντε συμβουλές, ενώ για να απλοποιήσει τα πράγματα, τις έστειλε με email σε όλους τους διευθυντές που υποδέχονται ένα νέο μέλος στην ομάδα τους την επόμενη ημέρα.
Αυτή είναι η λίστα:
1. Ταιριάξτε τον καινούργιο εργαζόμενο με έναν συνάδελφο «φίλο» στην ομάδα.
2. Βοηθήστε τον νέο υπάλληλο να χτίσει ένα κοινωνικό δίκτυο.
3. Για τους πρώτους έξι μήνες, κάντε συναντήσεις για να βλέπετε πώς προχωρά ο νέος εργαζόμενος μία φορά τον μήνα.
4. Ενθαρρύνετε τον ανοικτό διάλογο.
5. Συναντήστε τους νέους υπαλλήλους σας την πρώτη τους μέρα.
Στους περισσότερους χώρους εργασίας, οι προφανείς ιδέες εξελίσσονται στις πιο ισχυρές δυνάμεις αλλαγής- μια συνάντηση του διευθυντή με νέους υπαλλήλους την πρώτη τους μέρα για να μιλήσουν για αρμοδιότητες και ευθύνες, χρόνος για να δει πώς τα πηγαίνουν ανά τακτά διαστήματα, βοήθεια για να νιώσουν ευπρόσδεκτοι και πολύτιμοι.
Απλές συμβουλές. Ωστόσο διευθυντές που τις ακολούθησαν κατάφεραν να εγκλιματίσουν τους νέους εργαζομένους κατά 25% γρηγορότερα.
Τι να πείτε την πρώτη ημέρα ενός νέου υπαλλήλου
Το να γνωρίζεις πώς να κάνεις μια δουλειά είναι σίγουρα σημαντικό, αλλά να προσεγγίσεις μια δουλειά με σωστή προοπτική και νοοτροπία σημαίνει τα πάντα. Κοινώς ένας νέος εργαζόμενος θα πρέπει να γνωρίζει όχι μόνο τι θα κάνει, αλλά επίσης γιατί θα το κάνει.
1. Περιγράψτε πώς η δουλειά του δημιουργεί αξία.
Εξηγήστε πώς η δουλειά του βοηθά άμεσα την επιχείρηση να δημιουργήσει και να διατηρήσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και δημιουργήστε μια σαφή και άμεση σύνδεση μεταξύ των προσπαθειών του και του κύριου σκοπού της εταιρείας.
2. Δώστε ένα σχεδιάγραμμα με όσους απευθύνεται εντός και εκτός εταιρείας
Αφιερώστε χρόνο να εξηγήσετε πώς ο υπάλληλος θα αναδείξει την επιχείρηση ενώ εξυπηρετεί πελάτες του. Μην υποθέσετε ότι οι νέοι υπάλληλοι θα το καταλάβουν μόνοι τους. Βοηθήστε τον πρακτικά να αρχίσει να δημιουργεί ένα κοινωνικό δίκτυο.
3. Βάλτε βραχυπρόθεσμους στόχους και ανοίξτε ένα κανάλι διαλόγου.
Στην αρχή, οι στόχοι πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο βραχυπρόθεσμοι προκειμένου ο υπάλληλος να χτίσει ένα momentum και να αντιληφθεί ότι προχωρά.
4. Ανακεφαλαιώστε γιατί προσελήφθη το συγκεκριμένο άτομο.
Αφιερώστε χρόνο για να πείτε στους νέους υπαλλήλους γιατί προσλήφθηκαν. Όχι μόνο για να καλύψει ένα κενό ή μια ανάγκη λαλά λόγω συγκεκριμένων δεξιοτήτων, εμπειρίας, νοοτροπίας και εργασιακής ηθικής που φέρνει στην ομάδα. Και πώς ανυπομονείτε για τη διαφορά που θα κάνουν αυτές οι ικανότητές του.
lifo.gr