Η συνεχιζόμενη διεθνής κρίση επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών Η συνεχιζόμενη διεθνής κρίση επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών
 Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών τα οποία αποτυπώνονται στο γράφημα, είναι ξεκάθαρη μία τάση εξοικονόμησης χρημάτων για τις αγορές... Η συνεχιζόμενη διεθνής κρίση επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών

📊 Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών τα οποία αποτυπώνονται στο γράφημα, είναι ξεκάθαρη μία τάση εξοικονόμησης χρημάτων για τις αγορές βασικών αγαθών

▪️ 79% των καταναλωτών κυνηγά προσφορές και εκπτώσεις
▪️ 41% αποφεύγει να κάνει αγορές για να έχει σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης



error: Content is protected !!