“Παλιά μου τέχνη κόσκινο” “Παλιά μου τέχνη κόσκινο”
Γιάννης Τσαβαρήςπ. ΔήμαρχοςΕνεργός πολίτης Το ταξίδι του δημάρχου στον κόσμο των <<Απευθείας αναθέσεων>> συνεχίζεται!!!! Αγαπητές φίλες και φίλοι. Είναι βέβαιο, ότι δεν έχει στεγνώσει... “Παλιά μου τέχνη κόσκινο”

Γιάννης Τσαβαρής
π. Δήμαρχος
Ενεργός πολίτης

Το ταξίδι του δημάρχου στον κόσμο των <<Απευθείας αναθέσεων>> συνεχίζεται!!!!

Αγαπητές φίλες και φίλοι.

Είναι βέβαιο, ότι δεν έχει στεγνώσει ακόμη το μελάνι των Ελεγκτών του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, που κατά την πρώτη φάση της διαδικασίας, συνέταξαν την Έκθεση Ελέγχου για την οικονομική Χρήση του 2022 και την απέστειλαν στο δήμο τον Μάη του 2024.

Απορώ όμως- ειλικρινά-,αν ο δήμαρχος την έλαβε έστω και για λίγο υπόψη του, αφού σύμφωνα με τα “όσα λέγονται” υπάρχουν αυστηρότατες παρατηρήσεις αλλά κυρίως ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ εις βάρος του δήμου, στον τομέα των Απευθείας Αναθέσεων και ιδιαιτέρως( ΟΧΙ ΜΟΝΟ) στον τομέα της επισκευής και συντήρησης των οχημάτων – μηχανημάτων του δήμου.



Σας ενημερώνω λοιπόν, ότι για το 2024, ο δήμος Σαλαμίνας ξεπέρασε κάθε προηγούμενο όριο!!!

Τίναξε την μπάνκα στον αέρα!!!

Μόνο για τους πρώτους εννέα μήνες του 2024 και μερικές ημέρες του Οκτώβρη, ο δήμαρχος “μοίρασε” με αποφάσεις του μέσω των “Απευθείας Αναθέσεων” (δηλαδή επιλογή ανάδοχου χωρίς ανταγωνιστική διαδικασία) το απίστευτο ποσό των 2.882.233 € του ΦΠΑ συμπεριλαμβανόμενου για υπηρεσίες, προμήθειες, μελέτες κλπ.



Ξεπέρασε, δηλαδή, ακόμη και το επίτευγμά (!!!) του 2022 όπου είχε 133 αποφάσεις με “Απευθείας Ανάθεση”!!!!

Έτσι, με 165 αποφάσεις μέχρι σήμερα από την αρχή του έτους βαδίζει για νέα ρεκόρ!!!

Εξάλλου, είναι κάτι που και ο πιο αδαής θα το αντιληφθεί, αν αναζητήσει τις αποφάσεις του δημάρχου στη Διαύγεια για τα συγκεκριμένα θέματα!!!

Με αφορμή λοιπόν όλα τα ανωτέρω ρωτώ και πάλι τον δήμαρχο:



Σ´ αυτόν τον κατακλυσμό των “Απευθείας Αναθέσεων” άραγε εφαρμόζεται στο σύνολό του, ο νόμος 4412/16,άρθρο 118 όπως έχει τροποποιηθεί ( άρθρο 50 του ν 4782 / 2021)και ισχύει από το 2021;;;

Τεκμηριώνονται,όπως ο νόμος αυστηρά απαιτεί, στο σύνολό τους οι προϋποθέσεις, προκειμένου να επιλεγεί κάποιος ανάδοχος μέσω της “Απευθείας Ανάθεσης”;;;;

Ενέχεται ο κίνδυνος της Τεχνητής Κατάτμησης σε ορισμένες από τις αποφάσεις που ήδη λάβατε;;;



Πρέπει ,ναί η όχι, σύμφωνα με αυτά που αναγράφονται (κατά τις πληροφορίες) στην Έκθεση Οικονομικού Ελέγχου , να γίνει ανοικτός διαγωνισμός στο τομέα της επισκευής των οχημάτων – μηχανημάτων του δήμου, αφού ο προϋπολογισμός ξεπερνάει τις 250.000 € χωρίς ΦΠΑ;;;

Μετά τα νέα κατορθώματά σου, υπάρχει κίνδυνος νέων Δημοσιονομικών Διορθώσεων εις βάρος του Δήμου;;;

Θα στείλεις δήμαρχε τις νέες σου “επιδόσεις” στο τομέα των “Απευθείας Αναθέσεων ” για το 2024 στους Ελεγκτές για ενημέρωση;;;;

Ειλικρινά δεν θα πιστεύουν στα μάτια τους!!!!

Όμως το τεράστιοφάουλ που κάνεις σχετικά με την μη ενημέρωση του Δημοτικού Συμβουλίου πρέπει να τελειώσει εδώ.

Αν δεν ξέρεις,σε ενημερώνω ότι για τέτοιες περιπτώσεις, ο Κανονισμός Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου δίνει την λύση.

Μπορεί να συνεδριάσει το σώμα, με κλειστές πόρτες μετά από συγκεκριμένη απόφαση, με αυξημένη πλειοψηφία!!!

Έτσι, το σώμα θα γίνει αποδέκτης και γνώστης των θεμάτων που το αφορούν!!!

Ελπίζω να αντιληφθείς την συγκυρία των στιγμών και να “πράξεις τα δέοντα”.
Εδώ πάει γάντι αυτή η φράση που είχες πει κάποτε για την καθαριότητα….
Άλλη τεράστια αποτυχία σας,που δυστυχώς λόγω της ανικανότητάς σας εξελίχθηκε σε τραγική ….

Υ.Γ.
Όποιος διατηρεί επιφυλάξεις, έχω στη διάθεσή του, το σύνολο των Απευθείας Αναθέσεων απο 01-1-2024 έως 10-10-2024!!!

error: Content is protected !!