ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ
του Ντίνου Σ. Κουμπάτη Πέρασαν δύο χρόνια από τότε, με όλα τα όσα αυτό συνεπάγεται, και βρισκόμαστε ακόμη στις πορείες διαμαρτυριών και στις δικαιολογίες... ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ

του Ντίνου Σ. Κουμπάτη

Πέρασαν δύο χρόνια από τότε, με όλα τα όσα αυτό συνεπάγεται, και βρισκόμαστε ακόμη στις πορείες διαμαρτυριών και στις δικαιολογίες των αιτίων, χωρίς να μπορεί να δοθεί μία υπεύθυνη απάντηση για το τί συνέβη εκείνη την αποφράδα νύχτα και χάθηκαν πενήντα επτά ανυποψίαστοι Άνθρωποι, και κανείς μέχρι σήμερα δεν θεωρείται υπεύθυνος γι’ αυτήν την τραγωδία.

Όμως, πέρα από την έλλειψη πληροφόρησης και διαλεύκανσης των γεγονότων, δύο χρόνια, επίσης αργότερα, μοιάζει σαν τίποτε να μην έχει ενοχλήσει τους υπεύθυνους για μία βελτίωση των καταστάσεων, οι οποίες επικρατούν και ολονέν επιδεινώνονται στον χώρο των σιδηροδρόμων, των σιδηροδρομικών γραμμών, και επιδιορθώσεων των κακών κειμένων.



Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, διαβεβαίωσε προχθές πως μετά τις παρεμβάσεις επί των ζημιών, τις οποίες προξένησε η κακοκαιρία του «Ντάνιελ», τα ταξίδια με τρένο των γραμμών Αθήνας-Θεσσαλονίκης, είναι απολύτως ασφαλή.

Από την άλλη πλευρά όμως, καθημερινώς σχεδόν, αντιμετωπίζουμε γενικότερα προβλήματα στα σιδηροδρομικά δίκτυα της χώρας, -σε γραμμές τρένων, τρένα, μετρό, ακόμη και σε διαβάσεις-, όπου τον τελευταίο καιρό κινδυνεύουν στις διασταυρώσεις να συγκρουσθούν τρένα με διασταυρούμενα άλλα οχήματα και με πεζούς.



Την περασμένη Παρασκευή πάλι, στην είσοδο της πόλης των Καλαβρύτων, δεν «έπεσαν» οι μπάρες προστασίας σε διασταύρωση του «οδοντωτού», ένεκα του ότι είχαν αποφορτιστεί οι μπαταρίες προειδοποίησης, και οι υπεύθυνοι δεν μπορούσαν να τις αντικαταστήσουν, -είπαν-, γιατί ένεκα της πανελλαδικής απεργίας εκείνης της ημέρας, και των επομένων ημερών αργίας, δεν μπορούσαν να προμηθευθούν άλλες.

Αναρωτιέται κάποιος αν «των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν», -όπως λέει η λαϊκή παροιμία-, ή κατόπιν εορτής.

Ευτυχώς, από την άλλη πλευρά, ο Πρωθυπουργός δήλωσε μόλις προχθές, πως «μέχρι το 2027, θα έχουμε ασφαλή σιδηρόδρομο».



error: Content is protected !!