

ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ PART 1
ΑΡΘΡΑ (ΕΙΔΗΣΕΙΣ)ΔΗΜΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣΕΙΔΗΣΕΙΣΕΛΛΑΔΑΛιμενικό ΤαμείοΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ 6 Μαΐου 2025 Nikos Giannopoulos

του Γιώργου Αθανασίου
Από την 1η Μαΐου 2025, τέθηκε σε ισχύ νέος κανονισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης που υποχρεώνει τα πλοία που δραστηριοποιούνται στη Μεσόγειο να χρησιμοποιούν καύσιμα με μειωμένη περιεκτικότητα σε θείο, από 0,5% σε 0,1%. Αυτό το μέτρο εντάσσει τη Μεσόγειο σε Περιοχή Ελέγχου Εκπομπών (ECA), με στόχο τη μείωση των εκπομπών οξειδίων του θείου κατά περίπου 80%, συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας.  
Η εφαρμογή του νέου καυσίμου επιφέρει σημαντική αύξηση στο λειτουργικό κόστος των πλοίων, καθώς το καύσιμο χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο είναι ακριβότερο κατά περίπου 140 δολάρια ανά τόνο σε σύγκριση με το προηγούμενο καύσιμο.
Για να αντισταθμιστεί αυτό το κόστος και να αποφευχθούν αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, η ελληνική κυβέρνηση προχώρησε σε μείωση των λιμενικών τελών κατά 50%.
Ωστόσο, παραμένει αβέβαιο αν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες θα μετακυλήσουν το κόστος στους επιβάτες.
ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ; Στο PART 2
Για τις ιχθυοκαλλιέργειες αργότερα …δεν θα το αφήσω
ΥΓ. Προς ΛΤΣ μήπως καταστρέψαμε κάποια παρτέρια ;;; Μήπως πρέπει να κάνουμε αυτοψία ;; Αύριο φωτό και ενημέρωση κόπηκαν ευκάλυπτοι ;;;;