Η Περιφέρεια Αττικής με στόχο την άμεση και ασφαλή εξυπηρέτηση των πολιτών έχει αυξήσει στις 241 τις υπηρεσίες Ψηφιακής Εξυπηρέτησης των πολιτών
ΕΙΔΗΣΕΙΣΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ 29 Ιουνίου 2021 fonisalaminas
29/06/2021
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η Περιφέρεια Αττικής με στόχο την άμεση και ασφαλή εξυπηρέτηση των πολιτών έχει αυξήσει στις 241 τις υπηρεσίες Ψηφιακής Εξυπηρέτησης των πολιτών
Γ. Πατούλης: «Σε 1,5 χρόνο καταφέραμε να διπλασιάσουμε τον αριθμό των ψηφιακά παρεχόμενων υπηρεσιών και να κάνουμε πράξη όσα οι πολίτες προσδοκούσαν επί δεκαετίες»
Ο στρατηγικός στόχος για την υλοποίηση του οράματος για μια «Ψηφιακή Περιφέρεια» υλοποιείται σταθερά και επιτυγχάνει σημαντικά άλματα ως προς την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών εξυπηρέτησης των πολιτών. Η Περιφέρεια Αττικής με την παροχή πλέον 241 ψηφιακών παροχών έχει καταφέρει να είναι πρωτοπόρα στο τομέα της Ψηφιακής Εξυπηρέτησης και να συμβάλει έμπρακτα στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων.
Η αύξηση των ψηφιακά παρεχόμενων υπηρεσιών επετεύχθη μετά την πρόσφατη υπογραφή της σχετικής απόφασης από την αρμόδια Αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μαρία Κουρή.
Με αφορμή τη σχετική εξέλιξη ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης δήλωσε: «Σε 1,5 χρόνο καταφέραμε να διπλασιάσουμε τον αριθμό των ψηφιακά παρεχόμενων υπηρεσιών και να κάνουμε πράξη όσα οι πολίτες προσδοκούσαν επί δεκαετίες. Τέτοιου είδους ενέργειες επιβεβαιώνουν έμπρακτα την μεγάλη προσπάθεια που έχει γίνει από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής για τη Ψηφιακή Διακυβέρνηση και για τα ζητήματα που αφορούν στη μείωση της γραφειοκρατίας και στην εξυπηρέτηση του πολίτη. Θέλω να συγχαρώ όλους όσους συμβάλλουν σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια. Διαπιστώνουμε όλοι μας ότι πολλές υποθέσεις των πολιτών μπορούν πλέον να διεκπεραιωθούν εξ αποστάσεως. Η εξυπηρέτησή γίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με τη δυνατότητα που δίνουν οι ψηφιακές εφαρμογές. Πέρα από το ότι διευκολύνουν την διαφάνεια στη διαδικασία, η εξυπηρέτηση κατά την covid αλλά και την μετά covid εποχή θα μπορεί να γίνεται ταχύτερα γρήγορα και με ασφάλεια. Όπως γίνεται κατανοητό, ο τρόπος εξυπηρέτησης σχετίζεται πλέον και με την ίδια την Υγεία, αλλά και με το χρόνο εξυπηρέτησης και την ποιότητα των υπηρεσιών».
Σε δηλώσεις της η Αντιπεριφερειάρχης Μ. Κουρή επισημαίνει: «Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, μέσα από πρωτοβουλίες και συνεργασίες, πετύχαμε σημαντικά αποτελέσματα στον τομέα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Με την τελευταία απόφαση αυξάνουμε τις Ψηφιακά παρεχόμενες υπηρεσίες σε 241, καθιστώντας της Περιφέρεια Αττικής πρωτοπόρο στον τομέα της Ψηφιακής Εξυπηρέτησης. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την εφαρμογή της Ψηφιακής Στρατηγικής της Περιφέρειας, όπως αυτή διατυπώθηκε από τον Περιφερειάρχη Γιώργο Πατούλη το Φεβρουάριο του 2020, και έχουμε κάνει σημαντικά βήματα για την επίτευξη του Ψηφιακού Μετασχηματισμού των υπηρεσιών της».
Σύμφωνα με την απόφαση, στις υφιστάμενες Ψηφιακές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής που παρέχονται μέσω του «ΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ» στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://pattikis.gr, προστίθενται είκοσι έξι (26) νέες, καταργούνται δύο (2), και συγχωνεύονται τρείς (3). Οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες θα ενεργοποιηθούν σταδιακά το προσεχές διάστημα, από την Αυτοτελή Διεύθυνση Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης σε συνεργασία με τις αρμόδιες Γενικές Διευθύνσεις.
Να σημειωθεί, ότι στο πλαίσιο του συμφώνου συνεργασίας μεταξύ της Περιφέρειας Αττικής και του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, όλες οι Ψηφιακές υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής καθώς και όσες θα ενεργοποιηθούν στο μέλλον, θα είναι διαθέσιμες και από την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη του Δημοσίου https://gov.gr .
Επισυνάπτεται η σχετική απόφαση.