Τα τζάμια του αυτοκινήτου όσο και αν φαίνεται περίεργο μπορούν να μας δώσουν μία πολύ βασική ένδειξη για τη χρονολογία και το ιστορικό ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Κάθε κρύσταλλο έχει τη χρονολογία παραγωγής του, η οποία φαίνεται στη μικρή σφραγίδα στη γωνία του κάθε κρυστάλλου.
Τι πρέπει να προσέξετε; Η χρονολογία αυτή πρέπει να είναι ίδια η προγενέστερη της χρονολογίας παραγωγής του αυτοκινήτου (π.χ. σε ένα μεταχειρισμένο παραγωγής του 2007 το κρύσταλλο πρέπει να έχει τον αριθμό 6 ή 7). Αν η χρονολογία αυτή είναι μεταγενέστερη της παραγωγής του αυτοκινήτου (π.χ. έχει τον αριθμό 8, 9 κ.ο.κ.) το κρύσταλλο έχει αλλάξει, και πρέπει να ξέρεις τον λόγο.
Επίσης, όλα τα παράθυρα πρέπει να έχουν τους ίδιους κωδικούς ή να αναγράφουν τη μάρκα του αυτοκινήτου. Φυσικά πρέπει να ρωτήσεις τον ιδιοκτήτη για τον λόγο αλλαγής του κρυστάλλου, αλλά μη μείνεις εκεί. Χρειάζεσαι ένα σωστό τεχνικό έλεγχο που με τα λεπτομερή του ευρήματά του θα σε καθοδηγήσει σχετικά με το πιθανό ιστορικό ενός ατυχήματος.
Ο μηχανικός της επιλογής σας ελέγχει ενδελεχώς τα κρύσταλλα του αυτοκινήτου, κοιτώντας τόσο στην εφαρμογή τους, τη συνολική τους κατάστασή όσο και στην χρονολογία τους. Αποτελούν κομμάτι της κατηγορίας «Εξωτερικό» που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει έλεγχο φανοποιείας με ειδικό εξοπλισμό τόσο στα εξωτερικά περιμετρικά πάνελς του αυτοκινήτου όσο και στο καπό, το πορτμπαγκάζ και τον ουρανό. Ένα αλλαγμένο παρμπρίζ θα μπορούσε να ήταν κάποιο τυχαίο γεγονός (π.χ. πετραδάκι από προπορευόμενο φορτηγό εν ώρα οδήγησης), αλλά αν συνοδεύεται με αποδεικτικά βαφής/στοκαρίσματος στα κοντινά πάνελ αποτελεί αναπόσπαστη ένδειξη για τη σοβαρότητα ενός πρότερου ατυχήματος.
autogreeknews