Το Istituto Marangoni Miami ανακοίνωσε υποτροφία στο metaverse για σπουδαστές μόδας Το Istituto Marangoni Miami ανακοίνωσε υποτροφία στο metaverse για σπουδαστές μόδας
Η κορυφαία Σχολή Μόδας Istituto Marangoni Miami (IMM) πρόκειται να ξεκινήσει υποτροφία 50.000 δολαρίων με βάση το metaverse σε συνεργασία με την εφαρμογή κοινωνικής... Το Istituto Marangoni Miami ανακοίνωσε υποτροφία στο metaverse για σπουδαστές μόδας

Η κορυφαία Σχολή Μόδας Istituto Marangoni Miami (IMM) πρόκειται να ξεκινήσει υποτροφία 50.000 δολαρίων με βάση το metaverse σε συνεργασία με την εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης στη Νότια Κορέα, Zepeto.
Στόχος της συνεργασίας είναι να εμπνεύσει την επόμενη γενιά σχεδιαστών, με την υποτροφία να απευθύνεται σε φοιτητές που θέλουν να ξεκινήσουν καριέρα στον χώρο της μόδας. Για να υποβάλουν αίτηση, τα άτομα καλούνται να δημιουργήσουν capsule συλλογή μόδας σχεδιασμένη στο metaverse στην εφαρμογή Zepeto.
Πέντε νικητές θα επιλεγούν από νυν φοιτητές του IMM, ενώ άλλοι πέντε θα επιλεγούν από το κοινό. Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι πολίτες των ΗΠΑ ή/και φοιτητές του IMM.
Οι αποδέκτες των υποτροφιών θα λάβουν εκπαίδευση και καθοδήγηση από το Ινστιτούτο και το Zepeto για την προετοιμασία και την προώθηση των συλλογών τους εντός της εφαρμογής.
«Μέσω της συνεργασίας με τη Zepeto, διδάσκουμε στους μαθητές μας τη σημασία της ενασχόλησης με την επόμενη γενιά καταναλωτών μέσω του εικονικού κόσμου» αναφέρει ο Χακάν Μπαϊκάμ πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Istituto Marangoni Miami σε ανακοίνωση.
 «Η Zepeto προσφέρει μια νέα σχεδιαστική πλατφόρμα για τους σπουδαστές μας για να ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους, είναι επίσης απίστευτα ισχυρό εργαλείο για τη μέτρηση της επιτυχίας μιας συλλογής πριν από την προμήθεια, την κατασκευή και πέρα από αυτό. Είμαστε ενθουσιασμένοι που το μεταφέρουμε στους σπουδαστές μας στο Marangoni» τόνισε.
H Zepeto, η οποία έχει 200 εκατομμύρια διεθνείς χρήστες, επιτρέπει στα μέλη να δημιουργήσουν ένα τρισδιάστατο avatar που μπορεί να αλληλεπιδράσει με άλλους στο μετασύμπαν του. Η πλατφόρμα έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με επώνυμα brand, με τους οίκους Ralph Lauren, Gucci και Dior να αξιοποιούν την τεχνολογία, λανσάροντας επώνυμες εικονικές συλλογές και περιβάλλοντα εμβύθισης για τους χρήστες.

ΑΠΕ ΜΠΕ

error: Content is protected !!