Ο ΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ Ο ΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ
του Ντίνου Σ. Κουμπάτη Αύξηση 47,2% σημείωσαν τα οδικά τροχαία ατυχήματα, που συνέβησαν σε ολόκληρη τη χώρα και προκάλεσαν τον θάνατο ή τον τραυματισμό... Ο ΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ

του Ντίνου Σ. Κουμπάτη

Αύξηση 47,2% σημείωσαν τα οδικά τροχαία ατυχήματα, που συνέβησαν σε ολόκληρη τη χώρα και προκάλεσαν τον θάνατο ή τον τραυματισμό ατόμων, ενώ μόνο τον περασμένο Νοέμβριο ανήλθαν σε 958 τον αριθμό. Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, στα ατυχήματα αυτά καταγράφηκαν 60 νεκροί (αύξηση 17,6%), 36 βαριά τραυματίες (αύξηση 16,1%) και 1.064 ελαφρά τραυματίες (αύξηση 50,9%). Θα μπορούσε να μείνει ασχολίαστο;

Αλλά και να σχολιαστεί, ποιός θα το προσέξει; Τόσο οι οδηγοί μας, όσο και η γενικότερη κουλτούρα μας, ανέκαθεν βρίσκονται αντιμέτωποι με το πρόβλημα αλλά κανείς δεν ασχολείται με αυτό, παρά μόνο τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, κι αυτό όποτε υπάρχει κάποιο συνταρακτικό δυστύχημα που «τραβάει», τόσο σε αναγνωσιμότητα όσο και τηλεθεαματικότητα, όπως ακόμη και αν πρόκειται για κάποιον διάσημο, ώστε να προσελκύσουν το ενδιαφέρον τού κοινού, απέναντι σε μία Πολιτεία, η οποία παραμένει εσαεί αδιάφορη.

Κακοτεχνίες, αβλεψίες και κακές οδικές κατασκευές, ελλιπής φωτισμός των δρόμων, ακόμη και στις εθνικές οδούς, ελλιπής ή κακοδιατηρημένη σήμανση, κακοσυντήρηση οδικών δικτύων, και άλλα τινά βαρύνουν την κρατική μέριμνα, όπως επίσης και η έλλειψη παροχής παιδείας στους έλληνες πολίτες από την παιδική τους ακόμη ηλικία. Από την άλλη πλευρά, είναι οι ίδιοι οι οδηγοί, αρκετοί εκ των οποίων παριστάνουν τους «μάγκες», επιχειρώντας επιδείξεις εντυπωσιασμού από προσπέραση μετά ύβρεων του προπορευόμενου, έως και σφήνες, κόντρες και αγώνες υπερταχύτητος και μάλιστα σε πολυσύχναστες λεωφόρους, χωρίς κανείς να ενδιαφέρεται να καταστείλει δια νόμου τέτοιες παραβάσεις κατά τής ασφάλειας του ευρύτερου πληθυσμού.

Είναι ωστόσο βέβαιον πως κάποιοι θα βρουν γραφικές τις παρατηρήσεις μου αυτές, καθώς στην Ελλάδα τής δημοκρατίας, ο καθένας μπορεί να σκέπτεται και να πράττει όπως αυτός θέλει.

error: Content is protected !!