Οι Τούρκοι επιστήμονες αναζητούν την Κιβωτό του Νώε Οι Τούρκοι επιστήμονες αναζητούν την Κιβωτό του Νώε
Οι επιστήμονες τού Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κωνσταντινούπολης εδώ και δυόμισι μήνες πραγματοποιούν μελέτη 30 δειγμάτων γης και πετρωμάτων από το βουνό Αραράτ. Αρχαιολόγοι, γεωφυσικοί, χημικοί και βιολόγοι επιδιώκουν να αποδείξουν επιστημονικά αν πραγματικά η Κιβωτός του Νώε είχε... Οι Τούρκοι επιστήμονες αναζητούν την Κιβωτό του Νώε

Οι επιστήμονες τού Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κωνσταντινούπολης εδώ και δυόμισι μήνες πραγματοποιούν μελέτη 30 δειγμάτων γης και πετρωμάτων από το βουνό ΑραράτΑρχαιολόγοιγεωφυσικοίχημικοί και βιολόγοι επιδιώκουν να αποδείξουν επιστημονικά αν πραγματικά η Κιβωτός του Νώε είχε σταματήσει στην κορυφή του Αραράτ στις μέρες του Κατακλυσμού.

Αναλύοντας τα πετρώματα της περιοχής, συγκρίνοντας τα, οι Τούρκοι επιστήμονες προσπαθούν να απαντήσουν στο ερώτημα αν ο βράχος, που βρίσκεται στους πρόποδες του Αραράτ και μοιάζει με πλοίο, είναι πράγματι η περίφημη, πετρωμένη Κιβωτός ή το σχήμα του είναι ένα παράξενο παιχνίδι της φύσης. Όπως μας πληροφορούν οι ιστορικοί, η αναζήτηση των υπολειμμάτων της Κιβωτού ξεκίνησε τον 4ο αιώνα και συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Στον 19ο και στον 20ο αιώνες έχουν πραγματοποιηθεί δεκάδες επιστημονικές αποστολές στο Αραράτ.

Το 1959 ο Τούρκος χαρτογράφος Ιλχάν Ντουρουπινάρ ανακάλυψε σε έναν λόφο, 30 χιλιόμετρα μακριά από το ιστορικό βουνό, έναν βράχο σε σχήμα ενός μεγάλου πετρωμένου πλοίου.

«Οι Τούρκοι επιστήμονες θα ανακοινώσουν τα αποτελέσματα των ερευνών εντός του μηνός, γράφει ο τύπος της γειτονικής χώρας».

Η επιστημονική απάντηση σε αυτή την αινιγματική υπόθεση ακόμη δεν έχει δοθεί.

ertnews.gr