ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΑΣΤΡΑ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΑΣΤΡΑ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ
του Ντίνου Σ. Κουμπάτη Μπορεί να μην μπορούμε να διευθετήσουμε τα του δικού μας πλανήτη, καθημερινώς όμως δίνουμε εξετάσεις απέναντι στα όσα συμβαίνουν στο... ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΑΣΤΡΑ ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ

του Ντίνου Σ. Κουμπάτη

Μπορεί να μην μπορούμε να διευθετήσουμε τα του δικού μας πλανήτη, καθημερινώς όμως δίνουμε εξετάσεις απέναντι στα όσα συμβαίνουν στο Διάστημα, και εμείς είμαστε κάπως υπερήφανοι για την πρόοδο και τα επιτεύγματα της Επιστήμης μας.

Ενώ δε, οι επιστήμονές μας, σηκώνουν τα χέρια ψηλά για το ό,τι κακό και αναπόφευκτο μέλλει συμβείν επί της Γης, ανακαλύπτουν νέες Γαίες στα βάθη των ουρανίων οριζόντων και παράλληλα είναι βέβαιοι ότι τα ευρήματά τους μοιάζουνε με τη δική μας Γη και ότι μπορεί, υπό κατάλληλες προϋποθέσεις να φιλοξενείται και εκεί ζωή.

Από μικρός, μάλιστα, άκουγα πως επανδρώνονται και διαστημικά Λεωφορεία για κρουαζιέρες στο Διάστημα, ήμουνα νιός και γέρασα, αλλά ποτέ αυτές δεν πραγματοποιήθηκαν και κάποιοι αφελείς εγκατέλειψαν δια παντός τον μάταιο τούτο κόσμο μας, χωρίς ούτε καν μία διαστημική φωτό να στείλουν, για σουβενίρ, στους δικούς τους, αφού ποτέ δεν έφυγαν από την Γη και έχασαν και χιλιάδες δολάρια κλείνοντας «εγκαίρως» θέσεις.

Αστρονόμοι, πρόσφατα, ανακάλυψαν έναν εξωπλανήτη, ο οποίος βρίσκεται τόσο κοντά στο άστρο του, και που η επιφάνειά του εκλαμβάνεται ως ωκεανός μάγματος. Ο πλανήτης «Κόλαση» όπως τον χαρακτηρίζουν, είναι ο «55 Cancri e», ή αλλιώς «Janssen» και η ανάλυση δείχνει πως μάλλον σχηματίστηκε αρκετά μακριά από το άστρο του και έπειτα πλησίασε σταδιακά, λιώνοντας στην πορεία.

Αυτός ο εξωπλανήτης ανήκει στο «πλανητικό σύστημα του Κοπέρνικου» που βρίσκεται μόλις 41 έτη φωτός από τη Γη. Το  δε, άστρο «Copernicus» είναι ένας πορτοκαλί «νάνος» λίγο μικρότερος από τον Ήλιο. Ο «Janssen», ολοκληρώνει μία περιστροφή γύρω από αυτόν κάθε 18 ώρες και η μικρότερη απόσταση της τροχιάς του είναι 2 εκατομμύρια χιλιόμετρα από το άστρο.

Ο πλανήτης αυτός, έχει 1.85 φορές τη διάμετρο της Γης και περίπου 8 φορές τη μάζα της, κάτι που σημαίνει πως είναι πολύ πιο πυκνός από τη Γη και θα μπορούσε να είναι ένας βραχώδης πλανήτης όταν βρισκόταν πιο μακριά από το άστρο του.

Όλα αυτά, δε, οι επιστήμονες επί της Γης μας, τα ανακαλύπτουν και τα προσδιορίζουν εκ του μακρόθεν, και μπράβο τους, -άξιοι, αφού το κατορθώνουν.

Άντε, να ανακαλύψουν και να προσδιορίσουν τα πάντα στο Σύμπαν, μπας και τους περισσέψει και λίγη Επιστήμη για να περισώσουν, ό,τι ακόμη περισώζεται και στον καταρρέοντα  πλανήτη μας.