Ανακαλύψεις και αποκαλύψεις Ανακαλύψεις και αποκαλύψεις
Υπάρχει μία πολύ μεγάλη βεβαιότητα για τους Επιστήμονες απανταχού της Γης και απάντων των χρόνων, ως προς το ότι είναι πάντα αλάνθαστοι στις ανακαλύψεις... Ανακαλύψεις και αποκαλύψεις

Υπάρχει μία πολύ μεγάλη βεβαιότητα για τους Επιστήμονες απανταχού της Γης και απάντων των χρόνων, ως προς το ότι είναι πάντα αλάνθαστοι στις ανακαλύψεις και προς εμάς αποκαλύψεις τους, και πως σαν επιστήμονες, είναι σοφόν να πιστεύουμε πως αυτοί τα γνωρίζουν όλα και ουδέποτε λανθάνουν, ακόμη και αν υπάρχουν κάποιες ενδείξεις.

Κάτι, δηλαδή, το οποίο παρατηρούμε εσχάτως στους σεισμολόγους και μετεωρολόγους μας, οι οποίοι εκτός από την άσκηση των επιστημονικών καθηκόντων τους, εκδηλώνουν και μία τάση προς την εσφαλμένη προφητεία.

Ανάστατοι είναι, -για να μην μακρηγορούμε-, οι Επιστήμονες κατ’ αυτάς, καθώς το διαστημικό τηλεσκόπιο «James Webb» ανακάλυψε στο «νηπιακής ηλικίας σύμπαν» έξι τεράστιους πολύ πρώιμους γαλαξίες, που ο καθένας τους περιέχει περίπου τόσα άστρα, όσα και δικός μας.

Αυτή η σπουδαία, -πλην όμως αναπάντεχη και ανατρεπτική των θεωριών τους-,  , ανατρέπει την έως τώρα κατανόηση των επιστημόνων για την εξέλιξη των γαλαξιών, καθώς τόσο μεγάλοι γαλαξίες δεν αναμενόταν να βρεθούν στο τόσο «πρώϊμο σύμπαν», όταν αυτό είχε μόλις το 3% της σημερινής ηλικίας του, περίπου 500 έως 700 εκατομμύρια χρόνια μετά την αρχική «Μεγάλη Έκρηξη» την γνωστή ως «Μπιγκ Μπανκ».

Οι επιστήμονες από διάφορες χώρες (ΗΠΑ, Αυστραλία, Δανία, Ισπανία), με επικεφαλής τον επίκουρο καθηγητή αστρονομίας και αστροφυσικής Τζόελ Λέτζα του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο επιστημονικό περιοδικό «Nature», όχι απορούντες για τα «πρώϊμα» λάθη τους, αλλά γιατί το σύμπαν το θαυμαστόν, δεν πάει με τα νερά των δικών τους θεωριών.

Δήλωσε δε πως: «Αυτά τα αντικείμενα έχουν πολύ μεγαλύτερη μάζα από ό,τι περίμενε ο οποιοσδήποτε. Περιμέναμε να βρούμε μονάχα μικροσκοπικούς, νεαρούς γαλαξίες-μωρά σε εκείνη τη χρονική περίοδο, παρ’ όλα  αυτά όμως, ανακαλύψαμε γαλαξίες τόσο ώριμους όσο ο δικός μας, σε μία εποχή που έως τώρα θεωρείτο η αυγή του σύμπαντος».

Και η επίσης επιστήμων Έρικα Νέλσον, επίκουρη καθηγήτρια αστροφυσικής του Πανεπιστημίου του Κολοράντο, κατέθεσε την δική της σοβαρή άποψη σύμφωνα με την οποία: «Είναι τρελό. Δεν θα περίμενε κανείς το πρώιμο σύμπαν να μπορεί να αυτό-οργανωθεί τόσο γρήγορα. Αυτοί οι γαλαξίες δεν θα έπρεπε να έχουν αρκετό χρόνο για να σχηματιστούν», -ίσως χωρίς την σύμφωνη γνώμη των επί της Γης μας επιστημόνων.

Να φανταστείτε δε πως οι νέοι, -για αυτούς-, «πρώϊμο» γαλαξίες, δεν είναι ένας και δύο, αλλά έξι και δεν ξέρουμε πόσοι άλλοι μπορεί να ακολουθούν.

Οπότε και πάλι θα διαψευσθούν οι πρώϊμες αντιλήψεις τους, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.