Τι μπορεί να κρύβει ένας πλυμένος κινητήρας; Τι μπορεί να κρύβει ένας πλυμένος κινητήρας;
Μια παλιά και πολύ γνωστή παροιμία λέει «η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά» και ισχύει για πολλούς τομείς στη ζωή του ανθρώπου. Από την... Τι μπορεί να κρύβει ένας πλυμένος κινητήρας;

Μια παλιά και πολύ γνωστή παροιμία λέει «η καθαριότητα είναι η μισή αρχοντιά» και ισχύει για πολλούς τομείς στη ζωή του ανθρώπου. Από την προσωπική του υγιεινή και το χώρο που μένει, έως το μέρος που εργάζεται και το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί καθημερινά. Ένα εσωτερικό που μοιάζει με… κοτέτσι είναι ανθυγιεινό, ενώ και ένα αμάξωμα γεμάτο βρωμιά χάνει τη λάμψη του και δείχνει γερασμένο.

Η πλειοψηφία των οδηγών καθαρίζει εξωτερικά και εσωτερικά το αυτοκίνητο, ωστόσο το χώρο του κινητήρα μπορεί να μην τον πλύνει ποτέ. Άλλωστε μια τέτοια δουλειά πρέπει να γίνεται από κάποιον που γνωρίζει πώς πρέπει να πλυθεί. Διαφορετικά αν ένας αδαής πάρει το λάστιχο και αρχίζει να ρίχνει νερό όπου τύχει, τότε το μόνο σίγουρο είναι ότι θα προκαλέσει ζημιά (π.χ. βραχυκύκλωμα).



Μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με καθαρό κινητήρα ή βρώμικο;

Όταν όμως πρόκειται για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, τι είναι προτιμότερο; Να έχει πλυθεί ο κινητήρας και να λάμπει, ή να είναι γεμάτος βρωμιά; Από πλευράς εμφάνισης, σίγουρα ένα μοτέρ το οποίο μαζί με τον υπόλοιπο χώρο και επιμέρους εξαρτήματα κάτω από το καπό είναι καθαρά, δείχνουν ωραία στο μάτι. Από την άλλη πλευρά όμως έχουν εξαφανιστεί πιθανά σημάδια που μαρτυρούν οποιαδήποτε διαρροή, άρα και ζημιά – επισκευή.

Διαρροή μπορεί να υπάρξει σε διάφορα σημεία, τόσο από άμεσα ορατά, όσο και από εκείνα που θέλουν λίγο παραπάνω ψάξιμο. Μία από τις συνηθέστερες διαρροές εντοπίζεται στη φλάντζα που ενώνει το μπλοκ με την κεφαλή και αποτελεί από τα πλέον ζωτικά κομμάτια ενός κινητήρα. Μία ακόμα μείζονος σημασίας φλάντζα, είναι αυτή του κιβωτίου ταχυτήτων. Με τον καιρό και αυτή χαλάει, με αποτέλεσμα να αρχίσει να τρέχει λιπαντικό. Το ίδιο ισχύει και για την φλάντζα του κάρτερ και του στροφάλου. Διαρροή ακόμα και σταγόνων (κόκκινου χρώματος), ενδέχεται να υφίσταται και από την κρεμαγιέρα του υδραυλικού τιμονιού, που σημαίνει ανακατασκευή κρεμαγιέρας. Φυσικά οι πιθανές διαρροές δεν σταματούν εδώ και μπορεί να προέρχονται από το ψυγείο και διάφορες σωληνώσεις.



Σε έναν κινητήρα που δεν έχει πλυθεί, φαίνονται αμέσως, κοιτώντας τον από πάνω. Για το κάτω μέρος βοηθάει η κάμερα ενός κινητού με την προσθήκη stick, ή ένα χαρτόνι για να ακουμπήσει το τηλέφωνο. Όταν όμως ένας χώρος κινητήρα σε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μοιάζει λες και βγήκε τώρα από το εργοστάσιο, τότε κάθε πιθανή διαρροή έχει εξαφανιστεί.

autogreeknews.gr

error: Content is protected !!