Νέα ρύθμιση για τις οχλήσεις που δέχονται οι καταναλωτές από εισπρακτικές εταιρείες ετοιμάζει το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων Νέα ρύθμιση για τις οχλήσεις που δέχονται οι καταναλωτές από εισπρακτικές εταιρείες ετοιμάζει το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
…όπως ανέφερε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, «Υπάρχουν δύο επιπέδων πεδία δράσης. Το ένα το καλύπτουμε πλήρως εμείς και αφορά... Νέα ρύθμιση για τις οχλήσεις που δέχονται οι καταναλωτές από εισπρακτικές εταιρείες ετοιμάζει το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων

…όπως ανέφερε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, «Υπάρχουν δύο επιπέδων πεδία δράσης.

Το ένα το καλύπτουμε πλήρως εμείς και αφορά στις εισπρακτικές εταιρίες που είναι στον κατάλογο της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, και υπάρχουν και οι δικηγορικές εταιρίες, που παράγουν εφάμιλλο έργο και δεν εναπόκεινται στο πεδίο ελέγχου μας.

Η συντριπτική πλειοψηφία των καταγγελιών αφορούν επιχειρήσεις που από πίσω βρίσκονται δικηγορικά γραφεία που εκτελούν το ρόλο της εισπρακτικής εταιρείας. Εκεί δεν έχουμε τη δυνατότητα να παρέμβουμε. Υπάρχει θέμα θεσμικής προσέγγισης του ζητήματος.

Είμαστε μπροστά στην ανάδειξη του κενού και νομίζω πως και το υπουργείο Δικαιοσύνης πλέον είναι ώριμο για να παρέμβει. Για να προστατεύσουμε τον καταναλωτή πρέπει είτε να δημιουργήσουμε νέο πλαίσιο στο οποίο να περιλαμβάνονται και οι δικηγορικές εταιρίες που παράγουν ίδιο έργο με τις εισπρακτικές, ή αυτός που παραγγέλνει από τις εταιρίες να παράξουν την υπηρεσία της όχλησης, να είναι αυτός που θα τεθεί στο πεδίο του ελέγχου μας», εξήγησε ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης σε ερώτηση για το θέμα των εισπρακτικών εταιριών. μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Μέγκα.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

error: Content is protected !!