Ξεκίνησε η πρώτη φάση λειτουργίας του 1555, της νέας ενιαίας γραμμής εξυπηρέτησης του υπ. Εργασίας Ξεκίνησε η πρώτη φάση λειτουργίας του 1555, της νέας ενιαίας γραμμής εξυπηρέτησης του υπ. Εργασίας
Το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων τέθηκε σήμερα σε λειτουργία. Το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί υπό τον ενιαίο τηλεφωνικό... Ξεκίνησε η πρώτη φάση λειτουργίας του 1555, της νέας ενιαίας γραμμής εξυπηρέτησης του υπ. Εργασίας

Το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων τέθηκε σήμερα σε λειτουργία. Το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί υπό τον ενιαίο τηλεφωνικό αριθμό 1555, διευκολύνοντας την επικοινωνία και εξυπηρέτηση των πολιτών για θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά.

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε: «Το 1555 είναι μια γραμμή για να βγάζεις άκρη με τις υπηρεσίες και τους οργανισμούς του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Είναι κάτι που το χρωστούσαμε εδώ και δεκαετίες στους πολίτες που ταλαιπωρούνται διαχρονικά και αισθάνονται αβοήθητοι στη μέση του πελάγους. Ξεκινάμε λοιπόν σήμερα με ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, επαγγελματικό, το οποίο θα δίνει γρήγορες απαντήσεις και θα εξυπηρετεί πραγματικά τους πολίτες. Σε πρώτη φάση ξεκινάμε με μια δοκιμαστική λειτουργία. Αλλά στα τέλη Σεπτεμβρίου το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί πλήρως, εξυπηρετώντας ουσιαστικά και γρήγορα τους Έλληνες πολίτες».

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο πρόκειται να ενοποιήσει τα 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο υπουργείο καθώς και στους εποπτευόμενους φορείς, με στόχο να προσφέρει άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση καθημερινά σε δεκάδες χιλιάδες πολίτες. Θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με μικρό χρόνο αναμονής και χωρίς χρέωση για τους πολίτες.

Η πρώτη δοκιμαστική φάση λειτουργίας του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου ξεκινά σήμερα και αφορά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Τον Σεπτέμβριο, και με την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής περιόδου εντός του Αυγούστου, θα ενταχθεί στο τηλεφωνικό κέντρο και το σύνολο των υπηρεσιών του υπουργείου Εργασίας (ΕΡΓΑΝΗ, ΣΕΠΕ κ.λπ.).

Επιπρόσθετα, δρομολογούνται νέες ψηφιακές εφαρμογές για κινητά, αναμόρφωση ιστοσελίδων, chatbox, κ.ά., με στόχο την συνολική αναβάθμιση των καναλιών επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πολιτών, κάνοντας πράξη τη μετάβαση του υπουργείου και των υπηρεσιών του στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή.

ΑΠΕ ΜΠΕ

error: Content is protected !!