Δήλωση του Γ. Ραγκούση, Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου και Βουλευτή Β΄ Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, αναφορικά με την απάντηση του ΥΠΑΙΘ σε κατατεθείσα ερώτηση για τα κενά στην Ειδική Αγωγή των Δ/νσεων ΠΕ & ΔΕ Πειραιά
Β' ΠΕΙΡΑΙΑΕΙΔΗΣΕΙΣΕΛΛΑΔΑ 30 Αυγούστου 2021 fonisalaminas
“Η πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας δεν διαψεύδει τις πληροφορίες μας ότι άφησε ολόκληρα Τμήματα Ένταξης που αντιστοιχούν σε εκατοντάδες μαθητές χωρίς εκπαιδευτικό προσωπικό όλο το χρόνο, καθώς επίσης κι εκατοντάδες μαθητές χωρίς Παράλληλη Στήριξη”
Εννέα μήνες(!) χρειάστηκε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων για να απαντήσει ότι ουσιαστικά δεν απαντάει στα συγκεκριμένα ερωτήματα που της τέθηκαν και στην πρώτη (11-11-2020) και στη δεύτερη(5-7-2021) ερώτηση στη Βουλή, που καταθέσαμε δεκάδες Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία για την Ειδική Αγωγή και την κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών.
Στο πρώτο και καίριο ερώτημα για το πόσα Τμήματα Ένταξης και πόσες Παράλληλες Στηρίξεις έμειναν ακάλυπτες ολόκληρο το διδακτικό έτος 2020-21 στις Δ/νσεις Εκπαίδευσης ΠΕ & ΔΕ Πειραιά, δε δίνει καμία απάντηση. Επιβεβαιώνει έτσι, αφού δε διαψεύδει, τις πληροφορίες μας ότι άφησε ολόκληρα Τμήματα Ένταξης που αντιστοιχούν σε εκατοντάδες μαθητές χωρίς εκπαιδευτικό προσωπικό όλο το χρόνο, καθώς επίσης κι εκατοντάδες μαθητές χωρίς Παράλληλη Στήριξη. Αυτό είναι το πραγματικό πρόσωπο της πολιτικής της κυβέρνησης Μητσοτάκη κι όχι οι κομπασμοί για δήθεν διορισμούς στην Ειδική Αγωγή που έκαναν εξ ανάγκης, αφού αυτοί είχαν δρομολογηθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.
Στο ίδιο μοτίβο το υποκριτικό τους ενδιαφέρον για την Ειδική Αγωγή τους οδηγεί ακόμα και σε ψέματα, προκειμένου να δικαιολογήσουν την απραξία τους στην ίδρυση των Τμημάτων Ένταξης που είχαν κι αυτά δρομολογηθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ για δεύτερη φορά. Επικαλούνται ότι δήθεν η εγκύκλιος ίδρυσης που εκδόθηκε επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ(7-3-2019) ήταν ελλιπής, αφού δεν δεχόταν γνωματεύσεις από φορέα εκτός ΥΠΑΙΘ. Ιδού η διάψευση από την ίδια την εγκύκλιο:
«β. Ο αριθμός των μαθητών με διαγνωσμένες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τους οποίους έχει προταθεί υποστήριξη από τμήμα ένταξης από το οικείο Κ.Ε.Σ.Υ. ή από εγκεκριμένο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο.»
Περαιτέρω, προσπαθεί να αποκρύψει ότι οι προσλήψεις των αναπληρωτών είναι πολύ κατώτερες από τις ανάγκες των σχολείων, κάτι που επαναλαμβάνεται κι αυτό το Σεπτέμβρη, αφού σύμφωνα με καταγγελίες των εκπαιδευτικών ήδη δίνονται οδηγίες για «κουρεμένες» ανάγκες, ειδικά στην Παράλληλη Στήριξη. Οι ανακοινωθείσες προσλήψεις αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή για το 2021-22 μετά βίας καλύπτουν το 50% των πραγματικών αναγκών στον Πειραιά.
Ένα είναι βέβαιο: ότι αυτή η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας κι αυτή η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων οδηγεί το δημόσιο σχολείο στην απαξίωση και τις μορφωτικές ανάγκες των νέων παιδιών στα ιδιωτικά συμφέροντα.