Απαράδεκτη η κατάσταση στο Γυμνάσιο και Λύκειο Αμπελακίων Απαράδεκτη η κατάσταση στο Γυμνάσιο και Λύκειο Αμπελακίων
Ας ξεκινήσουμε με το αυτονόητο. Οι εικόνες που είδαν το φως της δημοσιότητας από το Γυμνάσιο και Λύκειο Αμπελακίων είναι επιεικώς απαράδεκτες. Η Δημοτική... Απαράδεκτη η κατάσταση στο Γυμνάσιο και Λύκειο Αμπελακίων

Ας ξεκινήσουμε με το αυτονόητο. Οι εικόνες που είδαν το φως της δημοσιότητας από το Γυμνάσιο και Λύκειο Αμπελακίων είναι επιεικώς απαράδεκτες. Η Δημοτική Αρχή θα έπρεπε ήδη να είχε φροντίσει να σουλουπώσει την κατάσταση. Δυστυχώς δεν το έκανε ή τουλάχιστον όπως θα ήθελα και θέλω να πιστεύω δεν πρόλαβε να το κάνει. Δυστυχώς επίσης ο Χάρυ Πότερ δεν είναι δήμαρχος Σαλαμίνας και ούτε καν αντιδήμαρχος για να λυθούν προβλήματα χρόνων με το κούνημα ενός ραβδιού. Αυτό όμως που χρειάζεται είναι συνεχής προσπάθεια από τους αρμόδιους και σαφής ορισμός προτεραιοτήτων σε κρίσιμους τομείς, όπως η ασφάλεια και η υγιεινή των παιδιών. Θα πρέπει όμως να τονιστεί και κάτι άλλο. Όλα αυτά που είδαμε στις φωτογραφίες δεν είναι αποτελέσματα δύο ετών αλλά πολύ περισσότερων. Τα προβλήματα προϋπήρχαν αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελέσει δικαιολογία για τις ευθύνες της τωρινής Διοίκησης.

Έναν περίπου χρόνο πριν, η Αγγελική Φουρίκη στη συνέντευξη της στο 1ο κιόλας φύλλο της επανακυκλοφορίας της ΦΩΝΗΣ έλεγε χαρακτηριστικά “κατά την άποψη μου αυτό που πρέπει να αλλάξει αν θέλουμε πραγματικά να πάμε ένα βήμα παρακάτω τα σχολεία μας είναι η ριζική αλλαγή της νοοτροπίας μας , όσον αφορά τις προτεραιότητες των αναγκών. Θα πρέπει να τεθούν εκ νέου στην σωστή τους βάση απαλλαγμένες από μικροπολιτικά και ψηφοθηρικά κριτήρια. Επιτέλους να πάψουν να υπάρχουν σχολεία δύο ταχυτήτων. Και εξηγώ …η κατάσταση στα περισσότερα σχολεία παραμένει τραγική μέχρι και σήμερα. Δεν ανέχομαι ως δημότης και ως γονέας να έχω σχολεία που αντιμετωπίζουν προβλήματα: κτιριακής καταλληλότητας, στέγασης αιθουσών, ακατάλληλους και άκρως επικίνδυνους προαύλιους χώρους, καθαριότητας και υγιεινής , έλλειψη αθλητικών εγκαταστάσεων, ΠΡΟΚΑΤ αίθουσες, θέρμανσης και τόσα άλλα που μπορώ να σας περιγράφω για ώρες και εμείς να ασχολούμεθα με παρεμβάσεις δευτερευούσης σημασίας σε σχολεία που τείνουν να χαρακτηριστούν ως «πρότυπα».” Μετά από ένα περίπου χρόνο σαφέστατα έχουν γίνει βήματα και έχουν προχωρήσει κάποιες παρεμβάσεις. Πολλά πρέπει να γίνουν και δεν μπορούν να περιμένουν για πολύ ακόμα.

error: Content is protected !!