Εξυπηρέτηση Κοινού στο ΑΣΕΠ Εξυπηρέτηση Κοινού στο ΑΣΕΠ
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΟΙΝΟΥ ΣΤΟ ΑΣΕΠ Γνωστοποιείται ότι, για όσο διάστημα βρίσκονται σε ισχύ τα μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, η εξυπηρέτηση του κοινού στην... Εξυπηρέτηση Κοινού στο ΑΣΕΠ

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΟΙΝΟΥ ΣΤΟ ΑΣΕΠ

Γνωστοποιείται ότι, για όσο διάστημα βρίσκονται σε ισχύ τα μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, η εξυπηρέτηση του κοινού στην Κεντρική Υπηρεσία του ΑΣΕΠ (Πουλίου 6, Αθήνα) και στο Αποκεντρωμένο Τμήμα ΑΣΕΠ Θεσσαλονίκης (Λεωφόρος Γεωργικής Σχολής 65, Θέρμη) θα πραγματοποιείται, τηλεφωνικά, ή μέσω e–mail ή και μέσω κατ’ ιδίαν συνάντησης, κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης (ραντεβού) με την αρμόδια Υπηρεσία του ΑΣΕΠ.Τελευταία νέα

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΣΕΠ
ΤΟΜΕΑΣΤηλέφωνα/Ηλεκτρονική επικοινωνία
ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝΠληροφορίες 213 13 19 100 – Επιλογή 2 Email: enimerosi@asep.gr
ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
(εγγραφή νέου μέλους, είσοδος μέλους, μητρώο, ηλεκτρονική αίτηση)
Πληροφορίες 213 13 19 100 – Επιλογή 4
ήhttps://www.asep.gr/helpdesk
ΓΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΥποβάλλετε το αίτημά σας μέσω του διαδικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ(www.asep.gr – Επικοινωνία → Φόρμα Επικοινωνίας)
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟ ΤΜΗΜΑ ΑΣΕΠ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Τηλέφωνα/Ηλεκτρονική επικοινωνία
ΓΙΑ ΕΝ ΓΕΝΕΙ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ2313 321 200Email: thessaloniki@asep.gr
ΓΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΥποβάλλετε το αίτημά σας στο Email: thessaloniki@asep.gr
Ειδικότερα, το κοινό εισέρχεται στις υπηρεσίες του ΑΣΕΠ κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης (ραντεβού) και κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδο: πιστοποιητικού εμβολιασμού ήπιστοποιητικού νόσησης, σε ισχύ ήβεβαίωσης αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου για κορωνοϊό COVID-19 (PCR-εντός των τελευταίων 72 ωρών ή RAPID TEST-εντός των τελευταίων 48 ωρών). Επισημαίνεται ότι κατά την επίδειξη των ως άνω πιστοποιητικών ή βεβαιώσεων πριν την είσοδο θα γίνεται ο έλεγχος εγκυρότητας και ταυτοπροσωπίας.

ergasiakanea.eu

error: Content is protected !!