Πώς κατασκευάζεται υποθαλάσσια σήραγγα 18 χιλιομέτρων στη Βαλτική Θάλασσα Πώς κατασκευάζεται υποθαλάσσια σήραγγα 18 χιλιομέτρων στη Βαλτική Θάλασσα
Δείτε στο video πώς κατασκευάζεται με 3 εκατ. κυβικά μέτρα μπετόν και 360.000 τόνους ατσάλι η υποθαλάσσια σήραγγα 18 χιλιομέτρων στη Βαλτική Θάλασσα, που θα ενώσει τη Δανία και τη Γερμανία.... Πώς κατασκευάζεται υποθαλάσσια σήραγγα 18 χιλιομέτρων στη Βαλτική Θάλασσα

Δείτε στο video πώς κατασκευάζεται με 3 εκατ. κυβικά μέτρα μπετόν και 360.000 τόνους ατσάλι η υποθαλάσσια σήραγγα 18 χιλιομέτρων στη Βαλτική Θάλασσα, που θα ενώσει τη Δανία και τη Γερμανία.

Μετά από περισσότερο από μια δεκαετία σχεδιασμού, έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για τη μεγαλύτερη οδική & σιδηροδρομική σήραγγα στον κόσμο, ένα θαύμα της αρχιτεκτονικής, που θα κατεβαίνει έως και 40 μέτρα κάτω από τη Βαλτική Θάλασσα, συνδέοντας τη Δανία με τη Γερμανία, μειώνοντας τους χρόνους ταξιδιού.

Η διέλευση των πορθμείων σήμερα διαρκεί 45 λεπτά με το πλοίο, ενώ με τη σήραγγα η διάρκεια θα είναι 7 λεπτά με το τρένο και 10 λεπτά με το αυτοκίνητο. Η Fehmarnbelt Fixed Link θα περιλαμβάνει δύο αυτοκινητόδρομους διπλής λωρίδας και δύο ηλεκτροκίνητες σιδηροδρομικές γραμμές.

trikalavoice.gr

error: Content is protected !!