Εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου (Cyber Week) από Δευτέρα 4 Απριλίου 2022 Εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου (Cyber Week) από Δευτέρα 4 Απριλίου 2022
Ξεκινάει τη Δευτέρα 4 Απριλίου 2022 και θα διαρκέσει έως και την Κυριακή 10 Απριλίου 2022 η εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου (Cyber Week) με εκπτώσεις... Εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου (Cyber Week) από Δευτέρα 4 Απριλίου 2022

Ξεκινάει τη Δευτέρα 4 Απριλίου 2022 και θα διαρκέσει έως και την Κυριακή 10 Απριλίου 2022 η εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου (Cyber Week) με εκπτώσεις στους καταναλωτές και σημαντική συμμετοχή ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη γιορτή του ελληνικού eCommerce και μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) η οποία τελεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

Αυτό που προσδοκά ο GRECA είναι η συμμετοχή όσο γίνεται περισσότερων ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων. Μέχρι στιγμής έχουν δηλώσει συμμετοχή πάνω από 250 ενώ η λίστα διευρύνεται συνεχώς, καθώς η ανταπόκριση είναι πολύ μεγάλη

Τη μεγάλη διείσδυση, που διευρύνθηκε και κυρίως επιταχύνθηκε λόγω της πανδημίας, του ηλεκτρονικού εμπορίου στο γενικό πληθυσμό στην Ελλάδα επιβεβαιώνουν τα ευρήματα έρευνας που πραγματοποίησε ο GRECA σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Trueberries. Συγκεκριμένα, η συντριπτική πλειοψηφία (95%) του πληθυσμού έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον 1 online αγορά τους τελευταίους 12 μήνες ενώ μόλις 5% του πληθυσμού δηλώνει ότι δεν έχει πραγματοποιήσει online αγορά σε τους τελευταίους 12 μήνες. Για ένα 60% του συνολικού πληθυσμού (62% ανάμεσα στους online shoppers), το online shopping θα συνεχίσει να υπάρχει στην καθημερινότητά τους με τον ίδιο ρυθμό, ενώ ένα 14% δηλώνει ότι θα αυξήσει την συχνότητα των online αγορών. Συνολικά, λαμβάνοντας υπόψη κι όσους δηλώνουν ότι θα το περιορίσουν, το online shopping θα συνεχίσει να αφορά το 94% του πληθυσμού. Ταυτόχρονα, το 14% του πληθυσμού δηλώνει έτοιμο να αυξήσει την συχνότητα των online αγορών του. Ανάμεσα στα κοινά που δηλώνουν έτοιμα να επιταχύνουν την μεταφορά των αγορών τους στο online περιβάλλον, εμφανίζονται ελαφρώς περισσότερες γυναίκες, σημαντικά περισσότεροι καταναλωτές ηλικίας 18- 34 καθώς και κάτοικοι σε περιοχές εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Το delivery φαγητού και τα ηλεκτρονικά είδη παρουσιάζουν αισθητά μεγαλύτερη μεταφορά των αγορών στο online περιβάλλον. Στο άλλο άκρο, οι αγορές για είδη φαρμακείου, είδη κήπου, αξεσουάρ για αυτοκίνητα/ποδήλατα, προϊόντα για κατοικίδια, σούπερ μάρκετ και delivery αλκοολούχων πραγματοποιούνται κυρίως σε φυσικά καταστήματα, ακόμα κι αν αυτό συμβαίνει για διαφορετικούς λόγους σε κάθε κατηγορία (π.χ. ογκώδη αντικείμενα, μη διαθεσιμότητα, συνταγογραφούμενα φάρμακα). Σχεδόν 1 στις 2 online αγορές (48%) αφορά delivery φαγητού ή καφέ. Εστιάζοντας στο υπόλοιπο 52% των ετήσιων συναλλαγών, 1 στις 2 αγορές αφορά σούπερ μάρκετ, ρούχα, είδη φαρμακείου ή ηλεκτρονικά είδη.

Από την έρευνα που πραγματοποίησε ο GRECA και σε επιχειρήσεις, e-shop και courier (B2B) προκύπτει ότι η εκτίναξη της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου την τελευταία διετία λόγω πανδημίας, δεν βρήκε έτοιμες τις επιχειρήσεις, όμως σταδιακά κατάφεραν να αναπτυχθούν και να ανταποκριθούν στις ανάγκες. Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι το επίπεδο εξυπηρέτησης σε συνθήκες υψηλής ζήτησης (όπως κατά τη διάρκεια του lockdown). Ο ανταγωνισμός που δεν επιτρέπει μακροπρόθεσμες στρατηγικές, η εμπειρία μεταφοράς και παράδοσης του προϊόντος, η διαχείριση του stock και η αναβάθμιση της τεχνολογίας έπονται ως οι πιο σημαντικές προκλήσεις που αναγνωρίζονται σήμερα.

odigostoupoliti.eu

error: Content is protected !!