«Attica. Culture in a Word» «Attica. Culture in a Word»
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ H Περιφέρεια Αττικής παρουσιάζει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό, το νέο video για την προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού στην Αττική με τίτλο: «Attica.... «Attica. Culture in a Word»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

H Περιφέρεια Αττικής παρουσιάζει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό, το νέο video για την προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού στην Αττική με τίτλο: «Attica. Culture in a Word»

Γ. Πατούλης: «Αναδεικνύουμε ένα από τα μεγαλύτερα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Αττικής μας που είναι το πλούσιο πολιτιστικό της αποτύπωμα»

Σε συνέχεια της πολυβραβευμένης πορείας του οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής, η Π.Α παρουσιάζει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό, ένα νέο video για την προώθηση του πολιτιστικού τουρισμού στην Αττική, με τίτλο: «Attica. Culture in a Word»

Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλης επισήμανε τα εξής:

«Σ΄αυτό το νέο μας video αναδεικνύουμε ένα από τα μεγαλύτερα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Αττικής μας που είναι ο πολιτισμός της, ο οποίος αποτελεί εκτός από σημαντική κληρονομιά με δυναμική και ένας σημαντικός πυλώνας ανάπτυξης. Καλούμε τους επισκέπτες να έρθουν στην Αττική μας και να δουν από κοντά τα σπάνια μνημεία μας, να ξεναγηθούν στα Μουσεία αλλά και στους σύγχρονους χώρους πολιτισμού, βιώνοντας από κοντά μία σπάνια πολιτιστική εμπειρία».

To νέο video παρουσιάζει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που διαθέτει η Αττική ως ταξιδιωτικός προορισμός στη μετα-COVID-19 εποχή, δίνοντας έμφαση στο πλούσιο θεματικό τουριστικό χαρτοφυλάκιο της Αττικής, προωθώντας τον πολιτιστικό τουρισμό στην Αττική. Στόχος του θεματικού video είναι η επέκταση της τουριστικής περιόδου και η ενίσχυση της τουριστικής ροής. Άλλωστε, το βασικό και χαρακτηριστικό στοιχείο του brand name της Αττικής είναι το πολύτιμο και μοναδικό πολιτιστικό αποτύπωμά της, με δεκάδες μνημεία της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς να βρίσκονται σε κάθε σημείο της.



To νέο video παρουσιάζει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που διαθέτει η Αττική ως ταξιδιωτικός προορισμός στη μετα-COVID-19 εποχή, δίνοντας έμφαση στο πλούσιο θεματικό τουριστικό χαρτοφυλάκιο της Αττικής, προωθώντας τον πολιτιστικό τουρισμό στην Αττική. Στόχος του θεματικού video είναι η επέκταση της τουριστικής περιόδου και η ενίσχυση της τουριστικής ροής. Άλλωστε, το βασικό και χαρακτηριστικό στοιχείο του brand name της Αττικής είναι το πολύτιμο και μοναδικό πολιτιστικό αποτύπωμά της, με δεκάδες μνημεία της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς να βρίσκονται σε κάθε σημείο της.



Στο εν λόγω video, οι ταξιδιώτες κάθε ηλικίας και εθνικότητας επισκέπτονται τους συγκλονιστικούς πολιτιστικούς χώρους σε όλη την Αττική, και την ανακαλύπτουν μέσα από μια επική και ασφαλή διαδρομή 2500 ετών πολιτισμού. Το video δίνει έμφαση όχι μόνο στους αρχαιολογικούς χώρους και τα μνημεία του παρελθόντος, αλλά και στους σύγχρονους χώρους πολιτισμού που εξελίσσονται και εμπλουτίζουν συνεχώς την πολιτιστική εμπειρία στην Αττική, όπως: η Εθνική Πινακοθήκη, το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ), το Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή, κ.ά.



Οι επισκέπτες, στο ταξίδι τους αυτό, προσκαλούνται να ανακαλύψουν το μοναδικό πολιτισμό της Αττικής μέσα από πτυχές της ιστορίας, της ποίησης, της λογοτεχνίας, της αρχιτεκτονικής, της πίστης, της φιλοσοφίας, της αρμονίας, της μουσικής, του χορού, των καλών τεχνών, της μυθολογίας, της αλληλεγγύης, της δημοκρατίας, του θέατρου, του αθλητισμού, που στο σύνολό τους αντικατοπτρίζουν τα διαχρονικά ελληνικά ιδεώδη.

Καλλιτεχνικός δημιουργός του εν λόγω video, το οποίο έχει λάβει τη σύμφωνη γνώμη του ΕΟΤ, είναι η εταιρεία STEFICON A.E.. Μπορείτε να δείτε το εγκεκριμένο video (διάρκειας 3’21’’, στην αγγλική γλώσσα), ακολουθώντας τον παρακάτω υπερσύνδεσμο του youtube:

“Visit Attica. An epic and safe journey of 2500 years of civilization”

error: Content is protected !!