Φθινοπωρινές Κυριακές στο Μουσείο Πειραμάτων – Νέες περιπέτειες για τους μικρούς επιστήμονες Φθινοπωρινές Κυριακές στο Μουσείο Πειραμάτων – Νέες περιπέτειες για τους μικρούς επιστήμονες
Νεράιδες βοηθούν τα παιδιά να φτιάξουν φίλτρα, μικροί μετεωρολόγοι, παλαιοντολόγοι και γεωλόγοι εκπαιδεύονται, ενώ ένα μυστήριο αναζητά λύση στο πρώτο Science Escape Room της... Φθινοπωρινές Κυριακές στο Μουσείο Πειραμάτων – Νέες περιπέτειες για τους μικρούς επιστήμονες

Νεράιδες βοηθούν τα παιδιά να φτιάξουν φίλτρα, μικροί μετεωρολόγοι, παλαιοντολόγοι και γεωλόγοι εκπαιδεύονται, ενώ ένα μυστήριο αναζητά λύση στο πρώτο Science Escape Room της χώρας

Τις φθινοπωρινές Κυριακές του Οκτωβρίου και του Νοεμβρίου στο Μουσείο Πειραμάτων οι πολύ μικροί επιστήμονες θα κάνουν «πολύχρωμα» πειράματα, θα διώξουν τη μάγισσα Ξερόλα και θα γίνουν ειδικοί στους δεινόσαυρους, ενώ οι λίγο μεγαλύτεροι επιστήμονες θα μάθουν τα πάντα για την ατμόσφαιρα και τα καιρικά φαινόμενα, θα κάνουν αληθινά πειράματα Χημείας και θα έρθουν σε επαφή με έννοιες της Γεωλογίας και της Παλαιοντολογίας!

Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για εκπαιδευτικές μονάδες έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας (οδηγίες ατομικής υγιεινής, οδηγίες καθαρισμού και εφαρμογής απολυμαντικού σε επιφάνειες, τήρηση κοινωνικών αποστάσεων και περιβαλλοντικά μέτρα).

Τα τμήματα Junior Science απευθύνονται σε πολύ μικρούς επιστήμονες 4-6 ετών, μαζί με τους γονείς τους, ενώ τα υπόλοιπα προγράμματα σε παιδιά 7 ετών και άνω, ανάλογα με τη θεματολογία τους. Για τους πιο μεγάλους μας επιστήμονες 8-12 ετών το Μουσείο Πειραμάτων Αγίου Δημητρίου διαθέτει το πρώτο Science Escape Room με πειράματα Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας. Το σενάριο μυστηρίου και γνώσης “Thomas Edison Edition”, μέσα στο ρεαλιστικό σκηνικό του σπιτιού του μικρού Θωμά, μάς καλεί να απαντήσουμε στο κρίσιμο ερώτημα: «Τελικά, επιστήμονας γεννιέσαι ή γίνεσαι;».Remaining Time-0:00FullscreenMute

Ακολουθήστε και εσείς το πρόγραμμα των μικρών επιστημόνων και γεμίστε τις Κυριακές των παιδιών σας με νέες γνώσεις που κατακτώνται μέσα από το παιχνίδι και την ψυχαγωγία:

ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

Junior Science για παιδιά 4-6 ετών με ενήλικο συνοδό

Τα χρώματα ομορφαίνουν τη ζωή μας και μας φτιάχνουν τη διάθεση! Πώς όμως δημιουργούνται και τι μπορεί να κάνει ένας μικρός επιστήμονας με αυτά; Σε μία ακόμη Junior Science Κυριακή, οι μικροί θα βοηθήσουν τους μεγάλους όσο περισσότερο γίνεται και οι μεγάλοι τους μικρούς όσο λιγότερο γίνεται, ώστε να πετύχουν τα πιο πολύχρωμα πειράματα φυσικής, χημείας και βιολογίας. Ενώνουμε τα χρώματα και τα χωρίζουμε ξανά, τα παρατηρούμε μέσα από ένα μικροσκόπιο, ξεγελάμε τα μάτια και το μυαλό μας με οφθαλμαπάτες, ανακαλύπτουμε πόσα χρώματα κρύβει το λευκό φως και πολλά ακόμη πειράματα.

Ώρες διεξαγωγής Junior Science: 11.00-12.00 & 12.30-13.30

Κόστος συμμετοχής: 10€/1 παιδί με 1 ενήλικα και 15€/2 παιδιά με 1 ενήλικα ή 1 παιδί με 2 ενήλικες

ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ

για παιδιά 7-11 ετών

Γινόμαστε, έστω και για λίγο, μικροί μετεωρολόγοι και μαθαίνουμε τα πάντα για την ατμόσφαιρα μέσα από πειράματα. Χρησιμοποιούμε μετεωρολογικά όργανα, ψηφιακά, αναλογικά όργανα, ακόμα και αυτοσχέδια και μετράμε την υγρασία, τη θερμοκρασία, την ατμοσφαιρική πίεση κ.α. Μέσα από δραστηριότητες και πειράματα κατανοούμε το μηχανισμό και την αιτία δημιουργίας των καιρικών φαινομένων!

Κόστος συμμετοχής: 10€/άτομο και 8€/άτομο, για αδέλφια ή φίλους

THE SCIENCE ESCAPE ROOM – THOMAS EDISON EDITION: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ Ή ΓΙΝΕΣΑΙ;

για παιδιά 8-12 ετών

Οι μικροί μας φίλοι πρέπει να βοηθήσουν τον νεαρό Θωμά να ανακαλύψει εάν είναι ή όχι απόγονος του Thomas Edison! Εξασκούν την παρατηρητικότητά τους, αξιοποιούν τις γνώσεις τους, κερδίζουν νέες μέσα από πειράματα Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας και τελικά φθάνουν στην αλήθεια!

Έχει όμως πλέον τόση σημασία η αλήθεια; Ο Θωμάς, με τη συνδρομή των συμμετεχόντων, λύνει γρίφους, ολοκληρώνει πειράματα και τελικά αποδεικνύει ότι, είτε είναι, είτε δεν είναι απόγονος του Thomas Edison, μπορεί να γίνει ένας επιτυχημένος επιστήμονας!

Η δραστηριότητα έχει ψυχαγωγικό, αλλά και εκπαιδευτικό χαρακτήρα και είναι σχεδιασμένη με τα χαρακτηριστικά δράσης ενός escape room, χωρίς όμως το άγχος της εξόδου από οποιονδήποτε κλειστό χώρο. Για λόγους ασφαλείας, κατά τη συμμετοχή των παιδιών υπάρχει διαρκής παρουσία και επίβλεψη από εκπαιδευτικό του Μουσείου Πειραμάτων, με τη φυσική του παρουσία εντός του χώρου και όχι από μακριά μέσω κάμερας.

ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΞΕΡΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ

Junior Science για παιδιά 4-6 ετών με ενήλικο συνοδό

Η μάγισσα Ξερόλα κάνει πως τα ξέρει όλα, αλλά στην πραγματικότητα δεν έχει γνώσεις! Αντί να πάει στο σχολείο, προτιμά να κλέψει τις γνώσεις των παιδιών, για να μην κουραστεί καθόλου. Τότε, τρεις νεράιδες μαζί με τα παιδιά αναλαμβάνουν δράση! Η Μπία Βιολογία, η Φίφη Φυσική και η Ντία Χημεία βοηθούν τα παιδιά να φτιάξουν φίλτρα και να περάσουν διάφορες δοκιμασίες με αληθινά πειράματα. Εάν όλοι οι γρίφοι λυθούν, θα καταφέρουν τα παιδιά να πάρουν πίσω τις γνώσεις τους; Η απάντηση την Κυριακή 6/11!

ΜΑΓΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ #1

για παιδιά 7-11 ετών

Ένα από τα πιο αγαπημένα εργαστήρια του Μουσείου Πειραμάτων σάς περιμένει για μία μόνο Κυριακή στις 6/11! Φοράμε τις επιστημονικές ποδιές και τα γυαλιά μας και για μια ακόμη φορά γινόμαστε μικροί, αλλά αληθινοί χημικοί και πραγματοποιούμε αληθινά πειράματα, χρησιμοποιώντας τον εξοπλισμό και τα αντιδραστήρια ενός χημικού εργαστηρίου.

ΚΥΡΙΑΚΗ 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ

ΠΑΛΑΙΟΝΤΟΛΟΓΙΑ – ΣΤΑ ΙΧΝΗ ΤΩΝ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΩΝ

Junior Science για παιδιά 4-6 ετών με ενήλικο συνοδό

Δεινόσαυρος θα πει τρομερή σαύρα και αυτό το ξέρουν καλά οι μικροί παλαιοντολόγοι. Ήδη από το 2005, το Μουσείο Πειραμάτων έβαλε τους δεινόσαυρους στο εργαστήριο και στη ζωή κάθε μικρού επιστήμονα. Από τότε μέχρι και σήμερα, το αγαπημένο εργαστήριο “Στα ίχνη των δεινοσαύρων” εμπλουτίζεται και ανανεώνεται, ώστε να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον. Οι δεινόσαυροι μπορεί να έχουν εξαφανιστεί, αλλά δεν σταματούν να μας συναρπάζουν με τα ονόματα, τις φωλιές και τις φωνές τους. Ανακαλύπτουμε τί έτρωγαν, αλλά και πόσο ζύγιζαν και επειδή έχουμε γίνει ειδικοί στους δεινόσαυρους, έρχεται η ώρα για μία παλαιοντολογική ανασκαφή. Αυγά και ίχνη μας περιμένουν να τα ανακαλύψουμε, να τα μελετήσουμε και να βρούμε σε ποιο δεινόσαυρο ανήκουν. Πριν όμως πούμε αντίο, η αποκρυπτογράφηση ενός μηνύματος, μάς οδηγεί σε ένα πείραμα έκπληξη, που θα μας θυμίζει την εξαφάνιση των φοβερών αυτών προϊστορικών ζώων.

ΜΙΚΡΟΙ ΓΕΩΛΟΓΟΙ

για παιδιά 7-11 ετών

Έχετε στο σπίτι σας μικρούς γεωλόγους και εξερευνητές της Γης οι οποίοι αγαπούν τα απολιθώματα, μελετούν και συλλέγουν ορυκτά και πετρώματα; Τότε την Κυριακή 27/11 θα περάσουν αξέχαστα! Γινόμαστε «Μικροί γεωλόγοι» και ερχόμαστε σε επαφή με έννοιες της Γεωλογίας και της Παλαιοντολογίας, μελετούμε το εσωτερικό της Γης αλλά και αληθινά δείγματα πετρωμάτων από το «βαλιτσάκι του γεωλόγου»!

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

• Στον χώρο τηρούνται όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.
  • Το προσωπικό του Μουσείου Πειραμάτων είναι πλήρως εμβολιασμένο.
  • Δεν επιτρέπεται η κατανάλωση τροφίμων ή ροφημάτων στους χώρους αναμονής.
  • Απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσης (τηλεφωνικά 08.30-14.30 ή στο mouseiopeiramaton@gmail.com).
  • Σε όλα τα προγράμματα, εκτός των Junior Science (4-6 ετών), οι γονείς και οι συνοδοί δεν παραβρίσκονται στην αίθουσα όπου πραγματοποιείται το εργαστήριο.
  • Παρακαλούμε ελέγχετε το πρόγραμμα εκδηλώσεων, για πιθανές έκτακτες αλλαγές, οι οποίες ανακοινώνονται εγκαίρως στην ιστοσελίδα του Μουσείου.

Χώρος διεξαγωγής: Μουσείο Πειραμάτων Αγίου Δημητρίου, Θάλειας 3, 17343, Άγιος Δημήτριος – 350 μέτρα (5΄ περπάτημα) από τη στάση μετρό “Άγιος Δημήτριος – Αλέξανδρος Παναγούλης”, πλησίον του Ι.Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου (Λεωφ. Βουλιαγμένης 260), 120 μέτρα (2΄περπάτημα) από τη στάση λεωφορείου “Παναγίτσα”.

ertnews.gr