«Βούλιαξε» στον κυβερνητικό σχεδιασμό η Ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος; «Βούλιαξε» στον κυβερνητικό σχεδιασμό η Ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος;
Για πολλά έργα ακούγονται και γίνονται διάφορα, μπαίνουν στη «λίστα» ή προχωρούν διαγωνιστικές διαδικασίες και αξίζουν τα εύσημα στους αρμοδίους. Υπάρχουν και κάποια βέβαια... «Βούλιαξε» στον κυβερνητικό σχεδιασμό η Ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος;

Για πολλά έργα ακούγονται και γίνονται διάφορα, μπαίνουν στη «λίστα» ή προχωρούν διαγωνιστικές διαδικασίες και αξίζουν τα εύσημα στους αρμοδίους. Υπάρχουν και κάποια βέβαια για τα οποία τηρείται «σιγή ιχθύος» από το υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών. Μεταξύ αυτών, ξεχωρίζει, λόγω ιδιαιτερότητας, εκτιμώμενου ύψους αλλά και τοπικών αντιδράσεων που είχαν ξεσηκωθεί για παραμέτρους και όρους (ή και γενικά εναντίον της επένδυσης) η περίφημη Ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος, σχεδόν 400 – 500 εκατ. ευρώ. Έργο που είχε προγραμματιστεί να υλοποιηθεί με μοντέλο παραχώρησης. Εδώ και πολλούς μήνες δεν ακούγεται τίποτα για το έργο, τουλάχιστον από επίσημα χείλη και φαίνεται με τα μέχρι τώρα δεδομένα να έχει «μείνει πίσω» στον κυβερνητικό σχεδιασμό.



Πλευρές που παρακολουθούσαν την υπόθεση, σημείωναν εδώ και μήνες ότι απαιτούνται γνωμοδοτήσεις, υπήρξαν ενστάσεις και αντιδράσεις από πλοιοκτήτες, ενώ να υπενθυμίσουμε ότι το θέμα της περιβαλλοντικής άδειας αποτέλεσε πεδίο διαβούλευσης, ζυμώσεων και αντιπαραθέσεων με τοπικούς φορείς που ζητούσαν προσαρμογές και αλλαγές. Στην εκδήλωση ενδιαφέροντος που πραγματοποιήθηκε το 2016 είχαν προσέλθει τρία σχήματα, ειδικότερα οι Μυτιληναίος, ΤΕΡΝΑ και Vinci Concessions – Vinci Highways – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις. Αυτοί συνέχισαν και περίμεναν τις εξελίξεις. Να δούμε αν… ελέω προεκλογικής περιόδου θα χρειαστεί να περιμένουν κι άλλο. Έτσι κι αλλιώς, πάντως, έργα περισσεύουν για όλους.

insider.gr



error: Content is protected !!