Ένας στους δύο μειώνει τις αγορές βασικών καταναλωτικών ειδών Ένας στους δύο μειώνει τις αγορές βασικών καταναλωτικών ειδών
Το γράφημα αποτυπώνει στοιχεία έρευνας του ΙΕΛΚΑ, σύμφωνα με την οποία, το 80% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει ακυρώσει δαπάνες διασκέδασης όπως είναι η... Ένας στους δύο μειώνει τις αγορές βασικών καταναλωτικών ειδών

Το γράφημα αποτυπώνει στοιχεία έρευνας του ΙΕΛΚΑ, σύμφωνα με την οποία, το 80% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει ακυρώσει δαπάνες διασκέδασης όπως είναι η εστίαση, οι διακοπές, τα ταξίδια κ.ά.

ΑΠΕ ΜΠΕ

error: Content is protected !!