Σε τι φάση είναι η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος Σε τι φάση είναι η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος
Ζωντανή παραμένει στον σχεδιασμό του Υπουργείου η ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος, παρά τις καθυστερήσεις στις διαγωνιστικές διαδικασίες. Όπως ανέφερε προ ημερών ο Υφυπουργός Υποδομών... Σε τι φάση είναι η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος

Ζωντανή παραμένει στον σχεδιασμό του Υπουργείου η ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος, παρά τις καθυστερήσεις στις διαγωνιστικές διαδικασίες.

Όπως ανέφερε προ ημερών ο Υφυπουργός Υποδομών Ν. Ταχιάος, πρόκειται για να ένα έργο που βρίσκεται στην ατζέντα του Υπουργείου και αναμένεται να προχωρήσουν οι σχετικές διαδικασίες ωρίμανσης για την δημοπράτηση του.



Πρόκειται για ένα έργο που σέρνεται πάνω από 10 χρόνια και για το οποίο έχουν δοθεί 12 σχεδόν παρατάσεις στο διαγωνισμό λόγω της έλλειψης μελετητικής ωριμότητας

Η κατάθεση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων έχει τεθεί και ολοκληρωθεί η διαβούλευση της από το 2021, ενώ για το έργο έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι: Μυτιληναίος, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, VINCI Concessions- VINCI Highways-ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις.



Πρόκειται για ένα έργο ιδιαίτερα περίπλοκο τεχνικά, το οποίο διακρίνεται σε τρία τμήματα. Πρώτον, το οδικό τμήμα σύνδεσης του Α/Κ Περάματος με τη Λεωφόρο Σχιστού, ώστε να παρακάμπτεται ο Δήμος Περάματος, μήκους περίπου 4,5 χλμ. με 1,7 χλμ. σήραγγα. Η όδευσή του ξεκινάει από την υπάρχουσα Λεωφόρο Σχιστού – Σκαραμαγκά, με την οποία συνδέεται με ανισόπεδο κόμβο και οδεύει εντός της περιοχής του Ναυτικού Οχυρού Σκαραμαγκά και μέχρι την περιοχή του Περάματος.



Το δεύτερο τμήμα είναι η υποθαλάσσια ζεύξη με οδική σήραγγα, μήκους 1 χλμ από Πέραμα μέχρι το νησί του Αγίου Γεωργίου κι εν συνεχεία, ακολουθεί το οδικό τμήμα από το νησί του Αγίου Γεωργίου μέχρι το νησί της Σαλαμίνας και τις οδικές συνδέσεις με την πόλη της Σαλαμίνας για την καθοδήγηση της εξερχόμενης, από την υποθαλάσσια σήραγγα, κυκλοφορίας. Ο προϋπολογισμός της σύμβασης ανέρχεται στα 500 εκατ. ευρώ, ενώ το έργο θεωρείται εξαιρετικά σημαντικό, γιατί θα αναβαθμίσει όλη τη Δυτική Αττική και κυρίως, την ευρύτερη περιοχή του Περάματος, αλλά και της Σαλαμίνας. Ειδικότερα θα συμβάλει αφενός μεν στην αποσυμφόρηση σε μεγάλο βαθμό του Περάματος και αφετέρου στην αναβάθμιση της Σαλαμίνας, καλύπτοντας με ταχύτητα και ασφάλεια τις χιλιάδες καθημερινές μετακινήσεις από και προς αυτήν.

Η ακριβής περίοδος παραχώρησης δεν έχει ακόμη καθοριστεί ενώ τα έσοδα του αναδόχου θα προέλθουν από την είσπραξη των διοδίων των χρηστών της υποθαλάσσιας σήραγγας.

Capital.gr

error: Content is protected !!