Πότε ένας κινητήρας πρέπει να έχει βρωμιά; Πότε ένας κινητήρας πρέπει να έχει βρωμιά;
Ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται καθημερινά στην κυκλοφορία και είναι εκτεθειμένο στους δρόμους και στις καιρικές συνθήκες, είναι δύσκολο να κρατηθεί για πολλές μέρες καθαρό εξωτερικά.... Πότε ένας κινητήρας πρέπει να έχει βρωμιά;

Ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται καθημερινά στην κυκλοφορία και είναι εκτεθειμένο στους δρόμους και στις καιρικές συνθήκες, είναι δύσκολο να κρατηθεί για πολλές μέρες καθαρό εξωτερικά. Για το εσωτερικό εξαρτάται από τον οδηγό και τους υπόλοιπους επιβάτες, αν για παράδειγμα τρώνε, καπνίζουν, πετάνε διάφορα σκουπιδάκια κ.λπ. Καλό είναι ο οδηγός να το φροντίζει σε τακτά χρονικά διαστήματα, γιατί έτσι αυτός και οι υπόλοιποι φιλοξενούμενοι θα νιώθουν πιο ευχάριστα.



Οι πιο «ψείρες» φροντίζουν να έχουν καθαρό και το χώρο του κινητήρα, όσο μπορούν να φτάσουν στα πιο εύκολα προσβάσιμα σημεία (π.χ. καπάκι, φίλτρα, δοχεία) με ένα ελαφρώς βρεγμένο πανί. Σχετικά με το πλύσιμο με πιεστικό και σαπουνάδα, καλό είναι να αποφεύγονται οι πειραματισμοί και ειδικά στα υβριδικά απαγορεύεται γιατί υπάρχει κίνδυνος βραχυκυκλώματος. Πότε όμως είναι προτιμότερο ο κινητήρας να είναι γεμάτος με σκόνη και βρωμιά, αντί να λάμπει;

Όταν πρόκειται να αγοράσει κανείς ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Επαγγελματίες αλλά και ιδιώτες φροντίζουν να «γυαλίζουν» και το χώρο του κινητήρα, προκειμένου το αυτοκίνητο να δείχνει όσο το δυνατόν πιο ελκυστικό και καινούργιο στο μάτι. Σίγουρα είναι πολύ ευχάριστο για τον υποψήφιο πελάτη να βλέπει ένα μοτέρ και τα περιφερειακά του μέρη να δίνουν την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο μοιάζει λες και βγήκε τώρα από το εργοστάσιο, όμως στην πράξη δεν είναι και ότι καλύτερο. Γιατί, όμως θα αναρωτηθείτε;



Ο λόγος είναι πολύ απλός. Ένας κινητήρας που δεν έχει πλυθεί, μαρτυρά πολύ εύκολα τυχόν διαρροές που σημαίνουν βλάβη, άρα και επισκευή. Η πιο συνήθης απώλεια λιπαντικού εντοπίζεται στο μπλοκ του κινητήρα, η οποία συνεπάγεται αλλαγή φλάντζας, κοινώς μια δαπανηρή επισκευή. Άλλα ζωτικά μέρη που δεν πρέπει να τρέχουν υγρά, είναι στις φλάντζες που υπάρχουν στο σασμάν, στον στρόφαλο και στο κάρτερ. Άλλες διαρροές που μπορεί να εντοπιστούν εύκολα σε ένα βρώμικο κινητήρα είναι στην υδραυλική αντλία του τιμονιού, στα υγρά του ψυγείου και σε διάφορες σωληνώσεις. Όλες αυτές εξαφανίζονται πλήρως όταν πλένεται ο χώρος του κινητήρα με πλυστικό και κανείς δεν μπορεί να αντιληφθεί αν κάτι… τρέχει, με αποτέλεσμα ο οδηγός να έρθει ξαφνικά με απρόσμενες εκπλήξεις.



autogreeknews.gr

error: Content is protected !!