K. Ιαβέρης: Καθημερινό φαινόμενο οι εγκληματικές ενέργειες κατά την οδήγηση – Βάζουν παιδιά χωρίς ζώνη ή κράνος K. Ιαβέρης: Καθημερινό φαινόμενο οι εγκληματικές ενέργειες κατά την οδήγηση – Βάζουν παιδιά χωρίς ζώνη ή κράνος
«Δεν πέφτει κανένας από τα σύννεφα», είπε ο σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας Αττικής Κωνσταντίνος Ιαβέρης, σχετικά με την έρευνα του 14ου Βαρόμετρου για την Υπεύθυνη... K. Ιαβέρης: Καθημερινό φαινόμενο οι εγκληματικές ενέργειες κατά την οδήγηση – Βάζουν παιδιά χωρίς ζώνη ή κράνος

«Δεν πέφτει κανένας από τα σύννεφα», είπε ο σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας Αττικής Κωνσταντίνος Ιαβέρης, σχετικά με την έρευνα του 14ου Βαρόμετρου για την Υπεύθυνη Οδήγηση, που μεταξύ άλλων κατέδειξε ότι το 87% των Ελλήνων οδηγών δηλώνει ότι φοβάται την επιθετική συμπεριφορά των άλλων οδηγών, το 72% οδηγεί στη μεσαία λωρίδα του αυτοκινητόδρομουτο 81% χρησιμοποιεί smartphone ή ρυθμίζει το GPS ενώ οδηγεί, το 39% έχει οδηγήσει σε κατάσταση μέθης καιι το 94% των Ελλήνων που είχαν ατύχημα ή απώλεια αγαπημένου προσώπου σε δυστύχημα άλλαξε οδηγική συμπεριφορά.



«Δεν χρειαζόμαστε κανένα θεσμό ή ινστιτούτο να μας πει ότι οι εγκληματικές ενέργειες κατά την οδήγηση είναι ένα φαινόμενο το οποίο το βλέπουμε καθημερινά όλοι στο δρόμο. Υπάρχει μια φοβερή ένταση, αγένεια, ασέβεια, επιθετικότητα. Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι πρέπει να υπάρχει μια σωστή συμπεριφορά πρώτον για την ασφάλειά μας και την αρτιμέλεια μας και την υγεία μας και δεύτερον για την ψυχική μας ηρεμία», είπε ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης.



«’Εχει δουλέψει» πάντως το θέμα της πιο ελεύθερης πρόσβασης για τα μέσα μαζικής μεταφοράς κι αν κάποιοι επιμένουν στο να παραβιάζουν τη ΛΕΑ, θεωρώ πως σιγά σιγά θα πάνε στις λωρίδες, για τα Ι. Χ», πρόσθεσε, συμπληρώνοντας ότι έχει αλλάξει το είδος της κάμερας, που είναι ψηφιακή και καταγράφει σε πραγματικό χρόνο. «Θα έπρεπε να υπάρχουν κάμερες και στις λεωφορειολωρίδες και στη ΛΕΑ, καθώς και σε δρόμους όπως η Αττική Οδός και το Ποτάμι«, είπε.



«Βλέπουμε τώρα την αστυνομία η οποία επεμβαίνει στα λιμανάκια της παραλιακής, είδαμε και το περιστατικό του μοτοσικλετιστή ο οποίος δεν σταμάτησε και δέχτηκε το ποσό των 20.000 ευρώ πρόστιμο γιατί παραβίασε 12 κόκκινα
12 φανάρια με σηματοδότη. Τυχερός αυτός που θα πληρώσει 20.000€ και δεν θα τον θάψουν» πρόσθεσε.



Το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι τόσο μεγάλο γιατί υπάρχει ένας όγκος όπου χωράνε 10 αυτοκίνητα π.χ. στην Αττική και έχουμε 30 και κάθε χρόνο. Πουλάνε 5 αυτοκίνητα την ημέρα οι εταιρίες και αυτά που καταστρέφονται είναι δύο, είπε ο σύμβουλος οδικής ασφάλειας υπενθυμίζοντας ότι έχουν γίνει υποδομές και στην Αττική και σε όλη την Ελλάδα, ενώ και το Μετρό, έχει βοηθήσει πολύ στην αποσυμφόρηση.




Η ατομική ευθύνη του καθενός, είναι να παρκάρουμε εκεί που επιτρέπεται, να μην δυσκολεύουμε την κυκλοφορία, να μην παρεμποδίζονται τα λεωφορεία και τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Υπάρχει ωστόσο ακόμα κόσμος που βάζει τα παιδιά του χωρίς κάθισμα πίσω, χωρίς ζώνη μέσα στο αυτοκίνητο, χωρίς κράνος πάνω στην μοτοσυκλέτα ή το κράνος είναι μεγαλύτερο από το κεφαλάκι του παιδιού χωρίς να είναι δεμένο. Αυτά σώζουν τη ζωή μας και η ακεραιότητά μας εξαρτάται από εμάς τους ίδιους, τόνισε ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης.

ΕΡΤΝews – Εκπομπή “Συνδέσεις”

error: Content is protected !!