“Ελληνικό Μετρό”: Στο μέλλον και…βλεπουμε για γραμμή Μετρό σε Κερατσίνι- Πέραμα. Γιατί δεν προχώρησε η σύνδεση με Τραμ “Ελληνικό Μετρό”: Στο μέλλον και…βλεπουμε για γραμμή Μετρό σε Κερατσίνι- Πέραμα. Γιατί δεν προχώρησε η σύνδεση με Τραμ
Στις…  ελληνικές καλένδες παραπέμπεται η σύνδεση Κερατσινίου και Περάματος με γραμμή του Μετρό, όπως προκύπτει από απάντηση της «Ελληνικό Μετρό ΑΕ», που διαβιβάστηκε στη... “Ελληνικό Μετρό”: Στο μέλλον και…βλεπουμε για γραμμή Μετρό σε Κερατσίνι- Πέραμα. Γιατί δεν προχώρησε η σύνδεση με Τραμ

Στις…  ελληνικές καλένδες παραπέμπεται η σύνδεση Κερατσινίου και Περάματος με γραμμή του Μετρό, όπως προκύπτει από απάντηση της «Ελληνικό Μετρό ΑΕ», που διαβιβάστηκε στη Βουλή σε αναφορά της βουλευτού Β’ Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ Νίνας Κασιμάτη.



Με την αναφορά της βουλευτού διαβιβάστηκε προς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κοινή επιστολή των δημάρχων Περάματος Γιάννη Λαγουδάκου, Κερατσινίου- Δραπετσώνας Χρήστου Βρεττάκου και Σαλαμίνας Γιώργου Παναγόπουλου, με την επισήμαιναν την αναγκαιότητα της επέκτασης του μετρό και ζητούσαν συνάντηση με τον υπουργό, Χρήστο Σταϊκούρα  χωρίς ποτέ να λάβουν απάντηση.



Συγκεκριμένα, η εταιρεία σε έγγραφο της με ημερομηνία 15 Μαΐου, που προωθήθηκε στη Βουλή  ξεκαθαρίζει ότι για να προχωρήσει η κατασκευή μιας νέας γραμμής Μετρό, που θα εξυπηρετεί Πέραμα και Κερατσίνι θα πρέπει αρχικά να τεκμηριωθεί (σ.σ. η αναγκαιότητά της) από συγκοινωνιακή μελέτη, που εκπονείται από τον ΟΑΣΑ και στη συνέχεια «ανάλογα με τα πορίσματα (…) θα προχωρήσει (…) στις αναγκαίες μελέτες και έρευνες για την υλοποίηση έργων».



Ενδιαφέρον έχουν δύο στοιχεία που αναφέρονται στο έγγραφο της εταιρείας:

1. Το ένα αφορά μια «χαμένη ευκαιρία» να εξυπηρετηθούν οι δύο πόλεις με το Τραμ, καθώς, όπως αναφέρεται, στο παρελθόν υπήρχε σχεδιασμός για την επέκταση της Γραμμής του Τραμ Πειραιά προς Κερατσίνι και Σαλαμίνα, σύμφωνα με τα πορίσματα της πρώτης Συγκοινωνιακής Μελέτης Ανάπτυξης του Μετρό της Αθήνας (έτος 2000).



«Όμως, ο σχεδιασμός αυτός δεν προχώρησε περαιτέρω προς ωρίμανση, καθώς υπήρχαν αντιδράσεις από τοπικούς Δήμους», αποκαλύπτει το έγγραφο!

2. Η οποιαδήποτε επέκταση του Μετρό προς τους Δήμους Κερατσινίου- Δραπετσώνας, Περάματος και Σαλαμίνας «δεν είναι τεχνικά εφικτή από το υφιστάμενο δίκτυο των Γραμμών του Μετρό και για τον λόγο αυτό η εξυπηρέτηση των περιοχών αυτό από το Μετρό θα απαιτούσε τη δημιουργία μιας νέας γραμμής που θα διασχίζει και ευρύτερες περιοχές του Λεκανοπεδίου. Όμως μια γραμμή Μετρό, όπως η προαναφερθείσα δεν έχει σχεδιασθεί μέχρι σήμερα».



3. Για αυτό απαιτείται να προηγηθεί η μελέτη τεκμηρίωσης από τον ΟΑΣΑ.
Η απάντηση της εταιρείας προκάλεσε την αντίδραση του δήμαρχου Περάματος Γιάννη Λαγουδάκου, ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων:

«Η επέκταση είναι ζωτικής σημασίας για το Πέραμα, την υποβαθμισμένη εργατούπολη της συνεχούς αυξανόμενης οικονομικής δραστηριότητας που επιζητεί ίσες ευκαιρίες και αναπτυξιακές προοπτικές με τους υπόλοιπους Δήμους του λεκανοπεδίου. Η επέκταση θα έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην καθημερινότητα των πολιτών και των εργατικών στρωμάτων, όχι μόνο του Περάματος, αλλά και της ευρύτερης περιοχής αφού, ο Δήμος Περάματος διαθέτει και εξασφαλίζει δημόσιους χώρους προκειμένου να γίνουν σταθμοί στη Λεωφόρο Σχιστού, που θα εξυπηρετούν το Βιοτεχνικό Πάρκο Σχιστού, στο Διαδημοτικό Κοιμητήριο στο Κερατσίνι, στο Χαϊδάρι, στην κεντρική πλατεία στο εμπορικό κέντρο Περάματος αλλά και στον τερματικό σταθμό, λίγα μέτρα από το Πορθμείο για Σαλαμίνα, με μόνο αντάλλαγμα την μελέτη επέκτασης και μετέπειτα κατασκευής Μετρό στο Πέραμα».



pireas2day.blogspot.com

error: Content is protected !!