Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Απόλυτη προτεραιότητα πλέον η επέκταση του Μετρό στους Δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Περάματος και Σαλαμίνας Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Απόλυτη προτεραιότητα πλέον η επέκταση του Μετρό στους Δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Περάματος και Σαλαμίνας
Στη Βουλή έφερε ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και Βουλευτής Β΄ Πειραιά, Γιάννης Ραγκούσης, την απόλυτη προτεραιότητα της επέκτασης του Μετρό στη Δραπετσώνα, στο... Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Απόλυτη προτεραιότητα πλέον η επέκταση του Μετρό στους Δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Περάματος και Σαλαμίνας

Στη Βουλή έφερε ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και Βουλευτής Β΄ Πειραιά, Γιάννης Ραγκούσης, την απόλυτη προτεραιότητα της επέκτασης του Μετρό στη Δραπετσώνα, στο Κερατσίνι, στο Πέραμα και στη Σαλαμίνα.

Ερώτηση προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών με πρωτοβουλία του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου και Βουλευτή Β΄ Πειραιά, Γιάννη Ραγκούση, κατέθεσαν σήμερα 27 Βουλευτές και Βουλεύτριες του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, επισημαίνοντας την απόλυτη προτεραιότητα πλέον του Μετρό να επεκταθεί και προς τις άλλες πολυπληθείς περιοχές της Δραπετσώνας, του Κερατσινίου, του Περάματος και της Σαλαμίνας, μετά την πρόσφατη σύνδεσή του με τον Πειραιά.

Ειδικότερα επισημαίνεται ως μείζονα προτεραιότητα, η επέκταση του μετρό και στις περιοχές του Κερατσινίου, της Δραπετσώνας, του Περάματος, καθώς και της Σαλαμίνας, μέσα από την σχεδιαζόμενη ζεύξη Περάματος-Σαλαμίνας, η οποία σύμφωνα με το εγκεκριμένο ρυθμιστικό σχέδιο της Αθήνας, προβλέπει και τη συμπερίληψη μέσου σταθερής τροχιάς.

Μία προτεραιότητα που φαίνεται ότι δεν υιοθετεί η κυβέρνηση, αφού στη διάρκεια των εγκαινίων των τριών νέων σταθμών στον Πειραιά («Δημοτικό Θέατρο», «Πειραιάς» και «Μανιάτικα»), ο Πρωθυπουργός δεν έκανε καμία αναφορά σε μελλοντικές επεκτάσεις του τραμ ή του μετρό προς τις πόλεις της Β` Πειραιά, Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Πέραμα και Σαλαμίνα.

Βεβαίως, θα είναι απολύτως αδικαιολόγητο πλέον, το Κερατσίνι και η Δραπετσώνα, το Πέραμα και η Σαλαμίνα, πόλεις με εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους, με χιλιάδες εργαζόμενους στο λιμάνι, στους προβλήτες και στη Ζώνη Περάματος, να παραμένουν έξω και από τον σχεδιασμό για την επόμενη φάση επέκτασης του Μετρό.

Ερωτάται, επομένως, ο κ. Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών:

1)Έχουν ξεκινήσει οι απαραίτητες προπαρασκευαστικές ενέργειες για τη σύνταξη των μελετών και τη δέσμευση των πόρων, προκειμένου να υλοποιηθεί η επέκταση του Μετρό και στους Δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Περάματος και Σαλαμίνας, που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων και θα δώσει μια ιδιαίτερη αναπτυξιακή δυναμική συνολικά στη Β´Πειραιά;

2)Ποιο είναι το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των προαναφερόμενων μελετών;

Ακολουθεί ολόκληρη η Ερώτηση:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
 
Θέμα: «Απόλυτη προτεραιότητα πλέον η επέκταση του Μετρό στους Δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Περάματος και Σαλαμίνας».
 
Την περασμένη Δευτέρα, τέθηκαν σε λειτουργία οι τρεις σταθμοί της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό προς Πειραιά. 
Για πρώτη φορά ενώνεται το διοικητικό, εμπορικό και επιχειρηματικό κέντρο του Πειραιά με το κέντρο της πρωτεύουσας, δίνοντας μια νέα δυναμική στους δύο αυτούς κορυφαίους αστικούς και οικονομικούς πόλους. 
Παράλληλα για πρώτη φορά το λιμάνι του Πειραιά, τα Μανιάτικα, το Δημοτικό Θέατρο, η Νίκαια και ο Κορυδαλλός ενώνονται μεταξύ τους με σταθμούς Μετρό, βελτιώνοντας την καθημερινότητα των πολιτών κι εργαζομένων, αφού η μετακίνηση μετατρέπεται σε εύκολη υπόθεση λίγων λεπτών, με μικρότερο κόστος, ενώ η κυκλοφοριακή συμφόρηση αποσυμπιέζεται.
Ωστόσο, την ίδια ώρα, έρχεται στο προσκήνιο, ως μείζονα προτεραιότητα πλέον, η επέκταση του Μετρό και στις περιοχές του Κερατσινίου, της Δραπετσώνας, του Περάματος, καθώς και της Σαλαμίνας, μέσα από την σχεδιαζόμενη ζεύξη Περάματος-Σαλαμίνας, η οποία σύμφωνα με το εγκεκριμένο ρυθμιστικό σχέδιο της Αθήνας, προβλέπει και τη συμπερίληψη μέσου σταθερής τροχιάς. 
Μία προτεραιότητα που φαίνεται ότι δεν υιοθετεί η κυβέρνηση, αφού στη διάρκεια των εγκαινίων των τριών νέων σταθμών στον Πειραιά («Δημοτικό Θέατρο», «Πειραιάς» και «Μανιάτικα»), ο Πρωθυπουργός δεν έκανε καμία αναφορά σε μελλοντικές επεκτάσεις του Τραμ ή του Μετρό προς τις πόλεις της Β` Πειραιά, Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Πέραμα και Σαλαμίνα.
Βεβαίως, θα είναι απολύτως αδικαιολόγητο πλέον, το Κερατσίνι και η Δραπετσώνα, το Πέραμα και η Σαλαμίνα, πόλεις με εκατοντάδες χιλιάδες κατοίκους, με χιλιάδες εργαζόμενους στο λιμάνι, στους προβλήτες και στη Ζώνη Περάματος, να παραμένουν έξω και από τον σχεδιασμό για την επόμενη φάση επέκτασης του Μετρό.

Σε συνέχεια των παραπάνω,

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
 
1) Έχουν ξεκινήσει οι απαραίτητες προπαρασκευαστικές ενέργειες για τη σύνταξη των μελετών και τη δέσμευση των πόρων, προκειμένου να υλοποιηθεί η επέκταση του Μετρό και στους Δήμους Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Περάματος και Σαλαμίνας, που θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής των κατοίκων και θα δώσει μια ιδιαίτερη αναπτυξιακή δυναμική συνολικά στη Β´ Πειραιά;
2) Ποιο είναι το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των προαναφερόμενων μελετών; 

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Ραγκούσης Γιάννης
Παππάς Νίκος
Αλεξιάδης Τρύφωνας
Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)
Αυλωνίτης Αλέξανδρος – Χρήστος
Βαρδάκης Σωκράτης
Βαρεμένος Γιώργος
Βερναρδάκης Χριστόφορος
Γιαννούλης Χρήστος
Γκιόλας Γιάννης
Δρίτσας Θεόδωρος
Ζαχαριάδης Κώστας
Ηγουμενίδης Νίκος
Καφαντάρη Χαρούλα (Χαρά)
Κόκκαλης Βασίλειος
Μάλαμα Κυριακή
Μωραΐτης Αθανάσιος (Θάνος)
Ξενογιαννακοπούλου Μαριλίζα
Παπαδόπουλος Αθανάσιος (Σάκης)
Παπαηλιού Γιώργος
Πούλου Παναγιού (Γιώτα)
Σκουρολιάκος Παναγιώτης (Πάνος)
Φίλης Νίκος
Χαρίτου Δημήτριος (Τάκης)
Χρηστίδου Ραλλία
Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης

error: Content is protected !!