Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης για τους ασφαλισμένους των νησιών Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης για τους ασφαλισμένους των νησιών
Aπό τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες θα ξεκινήσει πιλοτικά η εφαρμογή  της νέας υπηρεσίας myEFKAlive με την οποία οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να εξυπηρετούνται  εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης... Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης για τους ασφαλισμένους των νησιών

Aπό τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες θα ξεκινήσει πιλοτικά η εφαρμογή  της νέας υπηρεσίας myEFKAlive με την οποία οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να εξυπηρετούνται  εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης από τους υπαλλήλους χωρίς να χρειαστεί να μετακινούνται σε άλλα νησιά. Στόχος είναι το 2022 η νέα υπηρεσία να έχει επεκταθεί σε όλη τη χώρα.

Το myefkalive που παρουσιάστηκε νωρίτερα σε εκδήλωση με τη συμμετοχή του  Υπουργού  Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη,  Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και του διοικητή του e-ΕΦΚΑ Παναγιώτη Δουφεξή  θα δίνει  πρόσβαση τα άτομα που δεν μπορούν να έχουν δια ζώσης επαφή με τον Φορέα καθώς ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές.

«Το Φθινόπωρο θα έχουμε μια διαφορετική εικόνα τόσο στο θέμα των εκκρεμών συντάξεων όσο και  στην εξυπηρέτηση του πολίτη. Πρέπει να βάλλουμε τον πήχη ψηλά- τόνισε ο κ. Χατζηδάκης στην ομιλία του- με σύμμαχο τον Κυριάκο Πιερρακάκη που μαζί αγωνιζόμαστε να επιτύχουμε την επιτάχυνση στην έκδοση των συντάξεων και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη.

Ενδεικτικά αναφέρω ότι τα ηλεκτρονικά ραντεβού του ΕΦΚΑ, ίσως το μόνο παράπλευρο όφελος της πανδημίας, ήρθαν για να μείνουν καθώς εξυπηρετούν τον πολίτη και τον γλιτώνουν από μεγάλη ταλαιπωρία. Παράλληλα οι ψηφιακές συναλλαγές έχουν ξεπεράσει το 1 εκ. το μήνα ενώ οι συναλλαγές για υποθέσεις του ΕΦΚΑ μέσω ΚΕΠ έχουν ξεπεράσει τις 44.000. Την ίδια ώρα σύντομα θα τεθεί σε λειτουργία το νέο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείο που θα εξυπηρετεί με εκπαιδευμένους υπαλλήλους πρωτίστως τον ΕΦΚΑ αλλά και τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ.»

Στη συνέχεια , ο υπουργός Εργασίας ανέφερε ότι ερχόμενος στην εκδήλωση άκουσε συγκεντρωμένους υπαλλήλους  του ΟΠΕΚΑ να τον χαρακτηρίζουν ανεπιθύμητο και επεσήμανε « Σε λίγο αν δε βελτιώσουμε το επίπεδο εξυπηρέτησης θα είμαστε όλοι μαζί ανεπιθύμητη για τον πολίτη. Θεωρώ ότι είμαστε σύμμαχοι με τους υπαλλήλους και τους καλώ να συμβάλλουν στην προσπάθεια διευκόλυνσης της καθημερινότητας των πολιτών.»

Παίρνοντας το λόγο ο υπουργός ψηφιακής διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης τόνισε ότι το υπουργείο είναι αρωγός στον ψηφιακό μετασχηματισμό της κοινωνίας.
«Η εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης έχει ήδη εφαρμοστεί στα ΚΕΠ, τον ΟΑΕΔ και την ΑΑΔΕ. Το myEFKAlive που ξεκινά από τα νησιά του χρόνου θα έχει επεκταθεί σε όλη τη χώρα- τόνισε ο κ. Πιερρακάκης- Στο δημόσιο οι ψηφιακές συναλλαγές έχουν υπερδεκαπλασιαστεί. Από 8.8 εκ. που ήταν το 2018 αυξήθηκαν στα 94 εκ το 2020 και έφτασαν στα 150 εκ το α΄εξάμηνο του 2021.»

Με τη σειρά του ο διοικητής του ΕΦΚΑ Παναγιώτης Δουφεξής δήλωσε ότι «στόχος μας είναι μέσα από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες να μειώσουμε τα παράπονα και να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση των πολιτών.»

Παρουσιάζοντας το νέο εργαλείο myefkalive, ο υποδιοικητής του φορέα Αλέξανδρος Βαρβέρης ανέφερε ότι ο ασφαλισμένος πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα για να κλείσει ραντεβού για την τηλεδιάσκεψη με τον αρμόδιο υπάλληλο:

  1. Εισέρχεται στο myefka.live.gov.gr η στο efka.gov.gr  
  2. Διαλέγει το θέμα που τον απασχολεί ανάμεσα στα προτεινόμενα ( πχ παροχές, μητρώο και ασφαλιστικός βίος, συντάξεις- πληρωμές)
  3. Πληκτρολογεί τον ταχυδρομικό του κώδικα ώστε να δει το πλησιέστερο υποκατάστημα.
  4. Επιλέγει την ημέρα του ραντεβού που τον εξυπηρετεί και εισάγει στο σύστημα τα στοιχεία του
  5. Στη συνέχεια λαμβάνει email επιβεβαίωσης του ραντεβού με το λινκ της τηλεδιάσκεψης.

Η υπηρεσία θα λειτουργεί στην αρχή πιλοτικά για 10-15 συγκεκριμένες  συναλλαγές. Μέχρι τέλος του χρόνου το myEFKAlive θα επεκταθεί σε όλη τη νησιωτική χώρα και μέρος της ηπειρωτικής και εντός του 2022 σε όλη τη χώρα.

imerisia.gr

error: Content is protected !!